Aviseringar
Rensa alla

gillar inte mina bröst..


1996
 1996
Ämnesstartare

Jag är en tjej på snart 17 om två månader, och jag har storlek 70 B i BH, och jag vill ha lite större, inte mycket men lite, för jag hatar när min mage går längre ut än brösten, och jag är inte så kraftig egentligen, jag är 159 och väger ca 47..
Om jag skulle haft lite större bröst så hade jag inte tänkt detsamma om min mage, då hade det fått vara så, och jag skulle vara med som modell på en bröllopsvisning, och då skulle vi ha bröllopsklänningar på oss. Men det funkade inte för mig för vi hittade ingen klänning som passade till mina bröst..
Jag tycker att detta är skit jobbigt, för jag känner mig så liten, och blir mycket mer kritisk mot mig själv.. Jag vill ha lite större:(


   
Citera
Ämnesetiketter

Äääääh. Ännu en gång, alla bröst är bra bröst.


   
SvaraCitera

Men snälla, sluta göra trådar som är varandra exakt likadana. Vill du ha tröst, läs en liknande tråd.


   
SvaraCitera

Du är perfekt som du är! 🙂


   
SvaraCitera

Bryr du dig lika mycket om hur dina händer ser ut? Eller fötter? De har en mycket viktigare funktion en dina tuttar vill jag lova.


   
SvaraCitera

Du är inte färdigvuxen än. Och det finns mycket större problem att bry sig om än om bröststorleken. Var glad att du inte är helt platt eller har bröst som påverkar din rygg osv.


   
SvaraCitera

jag har typ inga, trösta dig med det tills du lär dig älska dem


   
SvaraCitera