Aviseringar
Rensa alla

Gillar inte sjukvårdsrådgivningen


Ämnesstartare

- Ah, hej, vet du var jag vänder mig om jag behöver förnya recept på p-piller och inte kan göra det på ungdomsmottagningen?
- Vadå, har du inga kvar?
- Nej, alltså, inte så pass många att de räcker tills nästa drop-intid där.
- Men... hur kan du inte ha det? [tard]

[mad][mad][mad][mad][mad] Jävla otrevliga sjuksjöterskor. FÖR ATT JAG ÄR SLARVIG KANSKE?!

Om det dyker upp några mörkmediakattungar i framtiden så vet ni varför [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

mediakatt:

mörkmediakattungar

:DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ah, hej, vet du vart jag vänder mig

har mörknäs smittat dig med sin felaktiga propaganda? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

:DD

[sad]

iosib:

har mörknäs smittat dig med sin felaktiga propaganda?

Skolverket har smittat mig med sin undervisning av korrekt grammatik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Skolverket har smittat mig med sin undervisning av korrekt grammatik.

nej, man vänder sig i en riktning. [no-no]


   
SvaraCitera

sjukvårdsrådgivningen suger. ringde dit när jag fick njurbäckeninflammation/urinvägsinfektion för typ ett halvår sen och pissade blod

- ah jo tja det är så att jag upptäckte imorse att jag började pissa blod
- .......pissa blod? [confused]
- ja?
- du har säkert fått din mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

sjukvårdsrådgivningen suger.

Gillar dem inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

[sad]

Era egna källarbarn 😀


   
SvaraCitera
blum
 blum

ringde dem om samma sak jag med, men de var helt värdelösa 🙁 fick låna en karta av en kompis tills um öppnar igennnnnn


   
SvaraCitera

mediakatt:

- Nej, alltså, inte så pass många att de räcker tills nästa drop-intid där.

Ring ungdomsmottagningen så fixar dom det direkt ju, eller gäller de bara oss gamla med leg som kan få de elektroniskt?

Till mig skickade dom direkt när jag ringde iaf.


   
SvaraCitera

När jag ringer fixar dom tid direkt, jag gillar dom [surprised] Ni som kommer med konstiga saker helt enkelt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

ringde dem om samma sak jag med, men de var helt värdelösa 🙁 fick låna en karta av en kompis tills um öppnar igennnnnn

Kasst.

Marshmallow:

Ring ungdomsmottagningen så fixar dom det direkt ju, eller gäller de bara oss gamla med leg som kan få de elektroniskt?

Fast jag har mina förra p-piller från annan ungdomsmottagning. Flyttade och grejer. Skulle ju i och för sig kunna ringa dit, kanske.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Fast jag har mina förra p-piller från annan ungdomsmottagning. Flyttade och grejer. Skulle ju i och för sig kunna ringa dit, kanske.

men dom fixar sånt. när min ungdomsmottagning fixade åt mig sa dom att jag kunde hämta ut vart jag ville i sverige, så har du elektroniskt kan du ju ringa dom i andra stan å samtidigt be dom flytta över ditt register dit du bor nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

- ah jo tja det är så att jag upptäckte imorse att jag började pissa blod
- .......pissa blod? [confused]
- ja?
- du har säkert fått din mens

ahahaha men gud vad inkompetenta. det är som att de sitter och trycker på kommentarer bara för att de har så jävla tråkigt jobb.

jag skulle ha anmält dem och blivit jävligt lack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa sånnadär sköterskor är så jävla skadeglada. Som när jag skulle till vårdcentralen för min kassa hy, och jag kunde inte få tid förens typ två veckor senare, och hon ba "Då blir det den 14E APRIL [badgrin][badgrin][badgrin]" och jag ba "Åh det blir jättebraaaaaa" [crazy][crazy] sånt de inte vill höra, att de misslyckades med sitt lilla provokations försök.


   
SvaraCitera