Aviseringar
Rensa alla

Gillar killar tjejer som är oskuld eller inte?


Å.K.T
Ämnesstartare

Son frågan lyder vad gillar ens killar? 


   
Citera

Ja såklart Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag tror not att det inte spelar någon stor roll, men dom flesta vill ha en tjej som är oskuld, men då vill tjejen oftast att killen ska också vara oskuld tänker jag.


   
SvaraCitera

Då jag är oskuld vill jag helst förlora min oskuld med en tjej som också är oskuld.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Beror på vad för. Om det gäller förhållande tror jag killen bryr sig mera. Om det är meninglöst sex så bryr de nog sig inte. 


   
SvaraCitera

Men låt säga att en tjej som jag gillar och hon gillar mig ljuger för mig om att hon är oskuld och vi har sex, jag menar, jag blir kanske lite ledsen men vi gillar ju varandra, det betyder mest.


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

Oskulder är o kunniga ,  helst inte enligt mig.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Då jag är oskuld vill jag helst förlora min oskuld med en tjej som också är oskuld.

det är svårt för dom flesta tjejer inte är oskuldSkeptisk


   
SvaraCitera

jag e oskuld 


   
SvaraCitera

Danneboi:

det är svårt för dom flesta tjejer inte är oskuldSkeptisk

Folk kan ju ljuga också för att verka mer ''populära''. Vad vet du om att många tjejer är oskuld? Jag antar att många gör sig av med oskulden bara för att... ah, typ klättra på den sociala skalan som inte existerar varav det är menlöst att förlora oskulden bara för att m.m.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Folk kan ju ljuga också för att verka mer ''populära''. Vad vet du om att många tjejer är oskuld? Jag antar att många gör sig av med oskulden bara för att... ah, typ klättra på den sociala skalan som inte existerar varav det är menlöst att förlora oskulden bara för att m.m.

nej det va inte det jag sa, jag sa att många tjejer inte är oskulder längre , haha är man tjej så får man väl räkna med att man får knulla som fan , det är väl många som vill doppa i en om du förstår vad jag menar  Galen


   
SvaraCitera

Oavsett om det gäller ett engångsknull, en bestående knullkompis eller en fast längre relation så föredrar jag en oskuld. Om inte annat ur ren sjukdomssynpunkt. Själv vet jag att jag är 100% frisk och avskyr kondomer.  Tumme ned


   
SvaraCitera

Danneboi:

nej det va inte det jag sa, jag sa att många tjejer inte är oskulder längre , haha är man tjej så får man väl räkna med att man får knulla som fan , det är väl många som vill doppa i en om du förstår vad jag menar  Galen

Det låter mer som att du har fördomar än att jag ska tro på vad du säger, faktiskt.
Men det ligger lite ändå i det du säger, men det är inte självklart att det blir så, iaf för mindre attraktiva/oattraktiva tjejer.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det låter mer som att du har fördomar än att jag ska tro på vad du säger, faktiskt.
Men det ligger lite ändå i det du säger, men det är inte självklart att det blir så, iaf för mindre attraktiva/oattraktiva tjejer.

okej najs men då kan man ju satsa på dom som är mindre  oattraktiva tjejerna? Tumme upp  


   
SvaraCitera