Aviseringar
Rensa alla

Gillar killar tjejer som inte är skit smala?


Ämnesstartare

yeah... Jag har en fråga, gillar killar tjejer fast att dom inte är typ skit smala? När man är i omklädningsrummet känner man sig så jävla tjock när alla andra är så jävla smala! Jag är inte lika smal som alla tjejer men jag är inte heller tjock eller mullig...Förvirrad


   
Citera

Öh ja kolla på mig Cool


   
SvaraCitera
Exner

lol nej


   
SvaraCitera

Ja 


   
SvaraCitera

Everyone is someone's thang.


   
SvaraCitera

Det finns definitivt killar som tycker om tjejer som inte är smala. Alla har olika smak. Det finns någon för alla.


   
SvaraCitera
Kudhos

olika killar olika. Rent generellt så skulle jag tro att de flesta killar gillar tjejer som ser hälsosamma ut. Som ser ut som att de tar hand om sig. 


   
SvaraCitera

de flesta killar vill förhoppningsvis att tjejer ska vara som tjejer själv vill vara/är. fan umgås inte med folk som får dig att känna att du måste vara på ett visst sätt.


   
SvaraCitera
Exner

Du får se ut precis som du vill. Och om du inte ser ut så, är det också ok.


   
SvaraCitera

067c5150d442c43c686efd688e270143.jpg

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww


   
SvaraCitera

Man ser ofta inte ut precis som man tror att man gör. Mycket av det man själv fokuserar på som något negativt och studerar hela tiden ser inte andra, som ofta bara ser helheten. Och ja, det finns det.


   
SvaraCitera
Draug

De ska ha en hälsosam kropp de själva är nöjda med. På så vis kan de föda många söner 😉


   
SvaraCitera

Ja det gör vi!


   
SvaraCitera

Tjejer som inte är sjukt smala är det bästa. 
En tjej för mig får gärna ha lite fläsk på magen, benen osv Cool


   
SvaraCitera

Det beror helt på personen, just nu gillar jag en tjej som är smal, men det är inte därför jag gillar henne.


   
SvaraCitera