Aviseringar
Rensa alla

Gillar lärare i skolan?


utror
Ämnesstartare

Hejsan...

Jag har ett problem i skolan.
Vår skolsköterska/skolsyster verkar vara tänd på mig, eller liknande, för varje gång vi ses, blir hon glad, ler, kollar mig upp och ner, och börjar prata. Varje gång jag går till henne om jag kanske till exempel har ont i handen, eller har en sticka eller något, när hon pratar med mig då, tar hon min hand och smeker den.

Och problemet är, att jag tänder lite på henne med. (Låter troligen som ett pervo me. xD) Men jag vet inte hur jag ska säga det, eller visa det. Eller om jag bara ska låta det vara. S:

Snälla hjälp mig. S:


   
Citera
Ämnesetiketter

Kom dit med råbånge. "Hur ska jag bli av med denna?". Hehe.

[tard]


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

Haha!


   
SvaraCitera

utror:

varje gång vi ses, blir hon glad, ler, kollar mig upp och ner, och börjar prata.

Meh, så gör väl alla man känner någorlunda väl.


   
SvaraCitera

utror:

Varje gång jag går till henne om jag kanske till exempel har ont i handen, eller har en sticka eller något

Haha, är du gay eller?[shake]


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

Det är sant. S:


   
SvaraCitera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

15.

kebu12:

Haha, är du gay eller?[shake]

Nej, men det är inte så trevligt att gå runt med en sticka i fingret, Åtminstånde inte när man hatar det... ^^,


   
SvaraCitera

utror:

Nej, men det är inte så trevligt att gå runt med en sticka i fingret, Åtminstånde inte när man hatar det... ^^,

Först säger du nej, sen skriver du att du är gay, hur skall du egentligen ha det?[sad]


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

Okej, anledningen till att jag hatar stickor, är att jag fick blodförgiftning av det när jag var liten, så jag har typ fobi (felstavat?) för det nu...


   
SvaraCitera

å nej vilket problem, din värld går under.


   
SvaraCitera

utror:

fobi (felstavat?)

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
utror
Ämnesstartare

OF 5:

å nej vilket problem, din värld går under.

*facepalm*


   
SvaraCitera

utror:

*facepalm*

kan vara lite seriös. Skit i det fullständigt, men var glad för att någon uppskattar dig.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Kom dit med råbånge. "Hur ska jag bli av med denna?". Hehe.

Smilade irl. [bigsmile]


   
SvaraCitera