Aviseringar
Rensa alla

Gillar ni android eller iphone?


Android alla dagar!


   
SvaraCitera

Själv har jag iPhone en iPhone SE (gen 2) i princip bara för hur allt i Apple ekosystemet smälter så otroligt bra ihop. Självklart kan jag inte säga emot att man är mer fri med en android, men samtidigt så tar du igen det i små funktioner som jag ärligt talat inte klarat mig utan om jag bytte tillbaka till android.


   
SvaraCitera

Givemeausername:
Själv har jag iPhone en iPhone SE (gen 2) i princip bara för hur allt i Apple ekosystemet smälter så otroligt bra ihop. Självklart kan jag inte säga emot att man är mer fri med en android, men samtidigt så tar du igen det i små funktioner som jag ärligt talat inte klarat mig utan om jag bytte tillbaka till android.

apple dator är fett dyra duger inte pc?Ledsen


   
SvaraCitera

Danneboi:

apple dator är fett dyra duger inte pc?Ledsen

Pc fungerar jättebra men då jag håller på mycket med musik så är Apple det självklara valet då t.ex. Logic inte finns för pc


   
SvaraCitera

Min första iPhone var 5, köpte den och omedelbart efter aktivering insåg jag att det inte fanns någon telefon bättre.
IPhone är konst


   
SvaraCitera

Jag har hört "rykten" att för många år sedan när det började bli vanligare, eller i vart fall enklare, att tanka ner musik och film via nätet gratis så lade Apple/Mac in en spärr i sina datorer och smartphones som gjorde att den enda musik och film som gick att spela i Apple's smartphones och i Mac's datorer var sådan musik och film som ENBART var KÖPT via Apple Store. Detta gjorde att jag fick en otrolig avsky från allt som hette Apple och Mac. Eller i vart fall allt som TOPPSTYRDES av det multinationella bolaget APPLE.  Tumme ned  Arg

Däremot fanns det en gång i tiden ett skivbolag som gav ut vinylskivor som hette APPLE och som startades av Liverpoolbandet The Beatles. Att sedan det multinationella dataföretaget lurade skjortan av The Beatles medlemmar och helt enkelt "stal" skivbolaget APPLE RECORDS av The Beatles gör väl knappast att jag gillar Apple/Mac mer idag. Men om detta finns det minst 1001 websajter att läsa mer om. Gråter

Men svar på topic - jag föredrar Android!


   
SvaraCitera

Android är bäst Mycket glad


   
SvaraCitera