Aviseringar
Rensa alla

Gillar ni också att lyssna på hög musik i ert pojkrum?


Ämnesstartare

[crazy] Skoja skiter i det men ville göra en tråd tror jag.

Idag begravde jag min kanin men det kändes faktiskt jävligt fel att ba skotta över honom och sen gå vidare. Funderar på att tända en brasa på hans grav och röka en jolle och dricka vodka vid den imorgon och tala gott om honom tillsammans med två kompisar som sa att kaninen var fin förut, vi tre var snuttegubbesötiz bästa vänner.

Kändes som att den sista delen av min barndom dog (haft kaninjäveln i 10 år, motherfuckern vägrade dö <3 )


   
Citera
Ämnesstartare

Oj har ingen frågeställning, hur tycker ni att man hedrar ett avlidet djur?


   
SvaraCitera
höna

har 2 kaniner begravda i skogen med kors och hela baletten
2 råttor i trädgården med kors och stenar
1 råtta .... kremerade mina bröder. likbål liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

har 2 kaniner begravda i skogen med kors och hela baletten
2 råttor i trädgården med kors och stenar
1 råtta .... kremerade mina bröder. likbål liksom.

aa begravt typ 10 kaniner i mina dar.. [sad]

men ge tips då


   
SvaraCitera
höna

Lurendrejeri:

aa begravt typ 10 kaniner i mina dar..

men ge tips då

vi med, vissa på inte så fina sätt... har haft utekaniner så gav dom fel hahah så dålig kaninfarm, så fick en hane och en hona, så knullade dom faaaan å så fortsatte det tillslut hade vi jättemånga utekaniner, eller typ högst 5 åt gången, vart typ inavel, vet att en vart uppäten av en katt[sad] kanske fler.

begrav djuret, sjungg 1 sång, rök en jolle, låter väl fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

vi med, vissa på inte så fina sätt... har haft utekaniner så gav dom fel hahah så dålig kaninfarm, så fick en hane och en hona, så knullade dom faaaan å så fortsatte det tillslut hade vi jättemånga utekaniner, eller typ högst 5 åt gången, vart typ inavel, vet att en vart uppäten av en katt kanske fler.

HAHA ungefär samma här, köpte 3 rätt gamla när vi var små så var en gravid och fick barn 3 veckor efter sen knullade de massa (köpte någon hane sen pga vet ej vrf....) han som dog nu föddes då och har bott me oss sen dess, han knulla sin syrra också och fick barn den jäveln... [tard]

höna:

begrav djuret, sjungg 1 sång, rök en jolle, låter väl fint!

aa ska nog sjunga en sång bra idé, ska skriva den nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

har 2 kaniner begravda i skogen med kors och hela baletten2 råttor i trädgården med kors och stenar1 råtta .... kremerade mina bröder. likbål liksom.

Höna's, where animals go to die. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Begravde ett par djur i vår förra trädgård. När min råtta dog sjöng jag något fint [blush]. Sjung erik, sjung.


   
SvaraCitera
höna

Lurendrejeri:

HAHA ungefär samma här, köpte 3 rätt gamla när vi var små så var en gravid och fick barn 3 veckor efter sen knullade de massa (köpte någon hane sen pga vet ej vrf....) han som dog nu föddes då och har bott me oss sen dess, han knulla sin syrra också och fick barn den jäveln...

hahaha kaniner är så jävla sjuka[sad]

dazed:

Höna's, where animals go to die.

alla alla begrav era djur i min trädgård[smile][smile] ne men har haft ganska många djur. har 2 brorsor också! som har haft djur. inte att dom är..djur


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Begravde ett par djur i vår förra trädgård. När min råtta dog sjöng jag något fint . Sjung erik, sjung.

[bigsmile] Ska rappa lite kanske...

eller nä blir nog någon smörsång.

höna:

hahaha kaniner är så jävla sjuka

jaa [sad][sad] känner de inte igen sina syskon eller bryr de sig inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

[bigsmile] Ska rappa lite kanske...

eller nä blir nog någon smörsång.

Smörigt och sorgdrypande all the way ska det vara. Eller så kör du någon egen låt [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Smörigt och sorgdrypande all the way ska det vara. Eller så kör du någon egen låt .

Haha ska sjunga shoreline typ och böla.. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Haha ska sjunga shoreline typ och böla.. [cry]

Jaaa där har vi det! Hm, tio år.. Då var du väl eight or nine t.o.m. Se där.


   
SvaraCitera