Aviseringar
Rensa alla

Gillar ni också att lyssna på hög musik i ert pojkrum?


Ämnesstartare

nubbie:

Jaaa där har vi det! Hm, tio år.. Då var du väl eight or nine t.o.m. Se där.

HAHA vad sjukt [surprised][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

HAHA vad sjukt [surprised][blush]

Visst!?! Du har inget annat val än att sjunga nu [no-no]. Kaninchen kommer uppskatta det vill jag lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Visst!?! Du har inget annat val än att sjunga nu . Kaninchen kommer uppskatta det vill jag lova.

Seriöst så ska jag fan det nu, har en jättekonsitg känsla över det här faktiskt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Seriöst så ska jag fan det nu, har en jättekonsitg känsla över det här faktiskt. [shake]

Åh vad fint [love]. Kan inte tänka mig att stora starka erik står och sjunger för sitt lilla djur. Aaw [love].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm det som sagts låter fint. [love] Hade nog gjort något liknande, en fin minnesstund liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åh vad fint . Kan inte tänka mig att stora starka erik står och sjunger för sitt lilla djur. Aaw .

Haha [cute] Det är bara att hans existens känns så sjuk, går knappt att tänka på!! Går fan inte att formulera känslan och den är helt ny för mig men vafan. [mad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Haha Det är bara att hans existens känns så sjuk, går knappt att tänka på!! Går fan inte att formulera känslan och den är helt ny för mig men vafan.

Känslan av ett förlorat djur efter så många år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter att ha förlorat*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Känslan av ett förlorat djur efter så många år?

Nää har förlorat många djur efter många år, sådana jag tyckt om mer.. gråtit när vissa dött också men då var jag yngre. [blush]

Det är något annat, känns som att det lika gärna hade kunnat vara jag där i backen med lerjord och snö över mig, drf känns det som att det behöver något _mer_!! jag vet fan inte! [bigsmile][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har begravt alla mina smådjur jag haft. Senaste hunden vi avlivade kremerade vi och sparade askan i en urna som mamma har stående i en mysig hörna i hennes hus.

Jag har fixat ett fotoalbum för mina djur som dött, så jag alltid kan minnas dom. Vet faktiskt inte vad du annars kan göra, hade jag vetat det hade jag gjort det själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Nää har förlorat många djur efter många år, sådana jag tyckt om mer.. gråtit när vissa dött också men då var jag yngre. [blush]

Har väl alla. Kommer antagligen bli förkrossad är hunden dör osv. Blä.

Lurendrejeri:

Det är något annat, känns som att det lika gärna hade kunnat vara jag där i backen med lerjord och snö över mig, drf känns det som att det behöver något _mer_!! jag vet fan inte! [bigsmile][shake]

Hm, nej jag förstår inte heller måste jag medge [blush][sad]. Men sjung lite och fixa någon fin stenhög eller så kanske. Det kan ju vara rätt trevligt o sådär [cute].


   
SvaraCitera
mynona

Lurendrejeri:

Oj har ingen frågeställning, hur tycker ni att man hedrar ett avlidet djur?

Din egen idé låter ju som ett bra shema.

Lurendrejeri:

Funderar på att tända en brasa på hans grav och röka en jolle och dricka vodka vid den imorgon och tala gott om honom tillsammans med två kompisar som sa att kaninen var fin förut, vi tre var snuttegubbesötiz bästa vänner.

Som någon annan sade kan du sedan sjunga. Som avslutning tycker jag att du kan offra mat genom att lägga dess favoriträtt ovanpå graven. Inte dess vardagsmat, utan något som den gillade och som du gav den för att den tyckte om det fast den egentligen inte skulle äta sådant, det måste ha funnits något sådant inte sant?

Lurendrejeri:

Kändes som att den sista delen av min barndom dog (haft kaninjäveln i 10 år, motherfuckern vägrade dö <3 )

Jag förstår den känslan, det var likadant då min kanin dog.

höna:

så fick en hane och en hona, så knullade dom faaaan å så fortsatte det tillslut hade vi jättemånga utekaniner, eller typ högst 5 åt gången, vart typ inavel, vet att en vart uppäten av en katt[sad] kanske fler.

Jag skrattade så jag fick ont i magen av det här. [love]

Lurendrejeri:

köpte 3 rätt gamla när vi var små så var en gravid och fick barn 3 veckor efter sen knullade de massa (köpte någon hane sen pga vet ej vrf....) han som dog nu föddes då och har bott me oss sen dess, han knulla sin syrra också och fick barn den jäveln... [tard]

... till detta också. Det låter mycket faraoniskt. Tänk att min kanin var ensam. Var bara en hona av de tre ni köpte först?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hm, nej jag förstår inte heller måste jag medge . Men sjung lite och fixa någon fin stenhög eller så kanske. Det kan ju vara rätt trevligt o sådär .

Nä alltså ingenting kommer ju hjälpa egentligen och det är galet fånigt, ska mest diskutera döden med grabbarna..

nubbie:

Har väl alla. Kommer antagligen bli förkrossad är hunden dör osv. Blä.

mm [sad] usch när en hund dör.. [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
höna

mynona:

Jag skrattade så jag fick ont i magen av det här.

hhaha tragiskt ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

... till detta också. Det låter mycket faraoniskt. Tänk att min kanin var ensam. Var bara en hona av de tre ni köpte först?

Nej tre honor! [bigsmile]

mynona:

Som någon annan sade kan du sedan sjunga. Som avslutning tycker jag att du kan offra mat genom att lägga dess favoriträtt ovanpå graven. Inte dess vardagsmat, utan något som den gillade och som du gav den för att den tyckte om det fast den egentligen inte skulle äta sådant, det måste ha funnits något sådant inte sant?

Nä egentligen inte, inte haft någon relation till den kaninen eller någon kanin på en massa massa år, har väl blivit för cool.. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera