Aviseringar
Rensa alla

Gillar ni tjejer med högklackat?


Smilen
Ämnesstartare

Tycker ni det är fint med högklackade skor? Ska de vara långa eller gillar ni inte högklackat?


   
Citera

Högklackat ger ju en helt annan kroppsform eller resning av benen eller man ska uttrycka det. Skulle jag hitta några högklackade skor i min storlek så skulle jag med stor sannolikhet antingen vricka fotlederna eller bryta benen av mig då jag tycker det verkar vara en av de mest olämpligaste skor man kan använda. Men snyggt är det. Tumme upp


   
SvaraCitera

Tycker det ser löjligt ut. Sen kan det inte vara så kul att gå i Mycket glad


   
SvaraCitera

Högklackade skor simulerar lordosisreflexen, vilket är snyggt, men de passar inte formen av skelettet.


   
SvaraCitera

brukade gå i klackskor förut. jag hade fettont i benen när jag gick så jag slutade. jag började igen och gick som ett vimsigt lejon som försöker imitera kim kardashian, så det år inget för mig


   
SvaraCitera

Fint är det men usch vad de flesta är obekväma.


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

123fendas:
Högklackade skor simulerar lordosisreflexen, vilket är snyggt, men de passar inte formen av skelettet.

Va ba tvungen att lägga märke till bilden på Maya.


   
SvaraCitera

Jag tycker personligen om när tjejer har "normala" skor om man säger. Sen så kanske det passar med högklackat om man ska klä upp sig och ha klänning på sig men rent allmänt så funkar det bra med de flesta typer av skor, gärna inte sandaler bara.


   
SvaraCitera

Det kan vara snyggt


   
SvaraCitera

Lazarus:

Va ba tvungen att lägga märke till bilden på Maya.

Ja, det var faktiskt delvis tack vare att jag såg dig med din Ace Attorneyprofilbild att jag bestämde mig för att använda min Mayaprofilbild även här på ungdomar.se.


   
SvaraCitera

Tänker att patriarkatet har segrat när jag ser någon med högklackat Galen


   
SvaraCitera

Mja


   
SvaraCitera

tony switchblade:
Tänker att patriarkatet har segrat när jag ser någon med högklackat Galen

hahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Cobrak

sandaletter kan se fräna ut ibland

men högklackat? nä, d är fult, obekvämt å skitdåligt för kroppen 


   
SvaraCitera