Aviseringar
Rensa alla

Gillar samma tjej som min goda vän.


Ämnesstartare

Hejsan, skulle uppskata all hjälp som ni kan ge mig. Som rubriken säger så gillar jag samma tjej som min gode vän och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ifall det är någon som upplevt detta eller iallafall kan försöka hjälpa mig och berätta vad jag kan göra så skulle jag uppskata det väldigt mycket!

-----------------------------------------------------------------------------------


   
Citera

Dela lika, det gör alltid goda vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar hur du tänker men, det funkar ju inte riktigt så "/

Finns det möjligtvis någon annan som kan tänkas hjälpa till?


   
SvaraCitera

Om ni båda bara gillar henne så låt det stanna där och skit it. Vänskap går före i det läget.


   
SvaraCitera

Plantan:

Jag gillar hur du tänker men, det funkar ju inte riktigt s

Varannan vecka är väl fair?


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Dela lika, det gör alltid goda vänner.

[love]

Ont: Riskera inte er vänskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se till att vinna bara.

Är du i underläge, sprid ett rykte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Om ni båda bara gillar henne så låt det stanna där och skit it. Vänskap går före i det läget.

Som Tula säger, Låt det vara helt enkelt. Eller så gör du som jag, Breddar din kompis till max, Så hon inser vad hon missar om hon tar din kompis =D Men satsa på alternativ 1 =D


   
SvaraCitera

Plantan:

Gillar samma tjej som min goda vän

ajajaj [shake] Svår sits. Du får nog helt enkelt strunta i henne så att säga. Jättetråkigt men sant tyvär.
Sånt är livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yep, tack så jätte mycket alla. Ni som varit lite oseriösa tycker jag också varit bra eftersom ni lyckades få mig att skratta. Tack.


   
SvaraCitera

ingen som tycker att hennes åsikt väger in. han kanske bara gillar en av er. eller ingen. i vilket fall bara lös det [smile]


   
SvaraCitera

Tula:

Om ni båda bara gillar henne så låt det stanna där och skit it. Vänskap går före i det läget.

[smile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:p ju mer folk som ger åsikter desto bättre för mig, vill majoriteten att jag behåller min vänskap istället för henne så kommer jag att göra så. MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Dela lika, det gör alltid goda vänner.

[bigcheers]

Plantan:

så gillar jag samma tjej som min gode vän

Har hänt mig en gång (fast gällande en kille) och jag fick honom... Tyvärr 😛 vart en mycket speciell pojk, och jag är på ett vis glad att min vän slapp honom för hon är lite mer ömtålig än jag xP


   
SvaraCitera

Min åsikt är att om vänskapen går i kras för att man gillar samma tjej är den alldeles för fragil för att vara något att ha.

Är ju inte som att ni behöver bråka, bara att ni båda försöker få henne. Spelar roll sedan. Väljer hon den ena är det ju honom hon vill ha.


   
SvaraCitera