Aviseringar
Rensa alla

Gillar samma tjej som min goda vän.


Ämnesstartare

Nachac:

Är ju inte som att ni behöver bråka, bara att ni båda försöker få henne. Spelar roll sedan. Väljer hon den ena är det ju honom hon vill ha.

Det där hjälper mycket att du säger för min del, stärker mitt förtroende enormt att det inte måste vara antingen eller.


   
SvaraCitera

den som sa det först har första tjing![surprised]


   
SvaraCitera

Plantan:

Det där hjälper mycket att du säger för min del, stärker mitt förtroende enormt att det inte måste vara antingen eller.

Förstår verkligen inte hur folk tänker. Måste ha väldigt lätt att bli kära ifall de kan avfärda det bara för att en kompis gillar samma en.


   
SvaraCitera

tjejen då, vem gillar hon? vem vill hon ha?


   
SvaraCitera

Ta reda på vem HON vill ha. Väljer hon din vän, får du acceptera läget.


   
SvaraCitera

Bråka inte om en tjej bara, det är inte värt det. Antingen: Låt det vara, eller låt henne välja den hon har känslor för.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Dela lika, det gör alltid goda vänner.

Ha vill ju ha hela kakan själv, inte en trekantig kaka [bigsmile].

Plantan:

Ifall det är någon som upplevt detta eller iallafall kan försöka hjälpa mig och berätta vad jag kan göra så skulle jag uppskata det väldigt mycket!

Jag har upplevt detta, när jag va i din ålder.

Dum som en 16 åring är så sket jag i dem, och va en skitstövel. Min kompis fick tjejen och knullat mycket sedan dess.

Dem ska typ förlova sig nu, men satsa på din kompis än på tjejen. Det är guld värd. tro mig, låt inte tjejen förstöra eran vänskap.

Själv ska jag träffa honom i sommar. Inte sett honom på 4 år. Ska säga förlåt för att jag va en skitstövel och skit (om han vill se mig) [bigsmile]. [smile]

Vem man ska satsa på förklarar dem här. [y]


   
SvaraCitera