Aviseringar
Rensa alla

Gillar tjejer att bli slickade och sugna


Skillnad på aktivt val fast man helst inte skulle vilja göra det och att inte våga/kunna göra annat.


   
SvaraCitera

Börg:
Är det övergrepp om man ställer upp av artighetsskäl... är väl upp till var och en att bestämma själva utan att folk ska hålla på och säga att man blir utsatt för övergrepp?

På ett sätt då man  ju pressar någon annan som känner sig trängd och inte vill säga nej.


   
SvaraCitera

Eller ok kan inte se hela alternativen från mobil så vet inte vad det står... nån som vill upplysa eller


   
SvaraCitera

isola:

På ett sätt då man  ju pressar någon annan som känner sig trängd och inte vill säga nej.

men om dom bara gör det för att vara snäll? 


   
SvaraCitera

isola:

På ett sätt då man  ju pressar någon annan som känner sig trängd och inte vill säga nej.

Man kan ställa upp utan att känna sig pressad?


   
SvaraCitera

Börg:
Är det övergrepp om man ställer upp av artighetsskäl... är väl upp till var och en att bestämma själva utan att folk ska hålla på och säga att man blir utsatt för övergrepp?

det är ett slags övergrepp/allmänt utnyttjande att manipulera eller fysiskt tvinga andra till att utföra sexuella tjänster. man kan ge hintar, men inte sätta press på någon så att hen känner sig tvingad.


   
SvaraCitera

presidente:

men om dom bara gör det för att vara snäll? 

Om man gör det utan att ha blivit pressad eller uppmanad till det så är det ju en annan sak.


   
SvaraCitera

Börg:

Man kan ställa upp utan att känna sig pressad?

Ja, men det handlade ju inte detta om.


   
SvaraCitera
GraGo

Om med går med på det så är det ju inget övergrepp.


   
SvaraCitera

isola:
Du som röstat på alternativ tre: STAHP

SLUTA FEMINISTISERA DIG!!!!


   
SvaraCitera

peterhorn: Jag gillar det och tar ofta initiativet till att bli slickad

ja eller, konstig formulering för jag har aldrig bett om det verbalt och de gånger jag velat bli slickad har killarna själva tagit initiativet. kroppsspråket säger ju en del. de gånger jag inte blivit slickad har jag varit chill med det pga ändå inte velat. mind reading, lixom.

Kudhos: Bow chicka bow bow

bow chicka bow wow*


   
SvaraCitera

isola:

Ja, men det handlade ju inte detta om.

Ingenstans står det att någon pressat den andra, det är en tolkning du gjort.

Visst kanske alternativ tre kan vara mindre bra, jag skulle själv inte "vara schysst och ställa upp" på något sådant när jag egentligen inte vill, men det behöver inte innebära att tjejen övertalats att acceptera.


   
SvaraCitera

Gubbe i Järna:

Ingenstans står det att någon pressat den andra, det är en tolkning du gjort.

Visst kanske alternativ tre kan vara mindre bra, jag skulle själv inte "vara schysst och ställa upp" på något sådant när jag egentligen inte vill, men det behöver inte innebära att tjejen övertalats att acceptera.

Läs min och Börgs diskussion plz.


   
SvaraCitera

isola:

Läs min och Börgs diskussion plz.

Det har jag, har jag missuppfattat något?


   
SvaraCitera

Gubbe i Järna:

Det har jag, har jag missuppfattat något?

Känner man att man behöver "ställa upp" så har ju någon form av press ofta förekommit.


   
SvaraCitera