Aviseringar
Rensa alla

Gillar tjejer killar eller inte?


OyottA

Plejadisk Panda:
Tjejer gillar absolut inte killar som grupp. däremot kan de tycka vissa enskilda vara okej. men generellt endast temporärt. tjejer gillar mest att se bra ut och att skratta.

 1: det beror på vad det är för killar i grupp 
2: alla tjejer gillar knte killar
3: tjejer som gillar killar kan ju vara ihop i föera år och gifta sig osv. Så detdär med att det skulle vara ”endast temporärt” är ju bs.
4: bara för att media vill få det att se ut så betyder det inte att tjejer bara bryr sig om sitt utseende.


   
SvaraCitera

OyottA: 1: det beror på vad det är för killar i grupp

aaaa sant, tjejer älskar att bli inkluderade å få hänga med en grupp killar. tjejer känner sig jättecoola då å ska lägga upp på instagram å visa alla sina koola killkompisar som de har.

OyottA: 2: alla tjejer gillar knte killar

de ja säger ju

OyottA: 3: tjejer som gillar killar kan ju vara ihop i föera år och gifta sig osv. Så detdär med att det skulle vara ”endast temporärt” är ju bs.

flera år är ju jättetemporärt samt notera "generellt". 

OyottA: 4: bara för att media vill få det att se ut så betyder det inte att tjejer bara bryr sig om sitt utseende.

Nää säger ju att de tycker om att skratta oxå. samt notera "mest". vad gillar tjejer mer än att se bra ut å att skratta? :Sss:o


   
SvaraCitera
OyottA

Plejadisk Panda:

Nää säger ju att de tycker om att skratta oxå. samt notera "mest". vad gillar tjejer mer än att se bra ut å att skratta? :Sss:o

Ok, det är inte som att man har som ”hobby” att skratta direkt. Jag tycker även att du har en sjukt skev bild om du tror att allt tjejer gillar är att ”se bra ut och skratta”.  Det finns många saker som är roligare än att se bra ut, tex äta choklad tills man hamnar i matkoma eller ha en panikattack.


   
SvaraCitera

OyottA:

Ok, det är inte som att man har som ”hobby” att skratta direkt. Jag tycker även att du har en sjukt skev bild om du tror att allt tjejer gillar är att ”se bra ut och skratta”.  Det finns många saker som är roligare än att se bra ut, tex äta choklad tills man hamnar i matkoma eller ha en panikattack.

Saker tjejer inte gillar: läsförståelse??? :ss:


   
SvaraCitera
OyottA

Plejadisk Panda:

Saker tjejer inte gillar: läsförståelse??? :ss:

Va? Varför skulle inte tjejer gilla läsförståelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OyottA: Ok, det är inte som att man har som ”hobby” att skratta direkt.

Jag har det


   
SvaraCitera
OyottA

Inte Jung:

Jag har det

Jag supportar det


   
SvaraCitera

OyottA:

Va? Varför skulle inte tjejer gilla läsförståelse?

Ska jag ge mig på en killgissning så kanske det är eftersom läsförståelse inte involverar varken att se bra ut eller att skratta?? Men you tell me, du är ju den som lagt det där med läsförståelse åt sidan lite grand.


   
SvaraCitera
OyottA

Plejadisk Panda:

Ska jag ge mig på en killgissning så kanske det är eftersom läsförståelse inte involverar varken att se bra ut eller att skratta?? Men you tell me, du är ju den som lagt det där med läsförståelse åt sidan lite grand.

Lilla pladask panda , bara skit i detta och bli eremit, du kommer ändå aldrig förstå tjejer. Bye, nu ska jag äta choklad för min PMS.


   
SvaraCitera
Cobrak

329CA64C-37C1-4ED1-98EE-BFF4319ABA60.jpe


   
SvaraCitera
OyottA

Cobrak:
329CA64C-37C1-4ED1-98EE-BFF4319ABA60.jpe

Hahahahhahaha


   
SvaraCitera
Cobrak

OyottA:

Hahahahhahaha

Cool


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Jag har det

Jag har fobi för att skratta. Förhoppningsvis kommer min lajv karaktär kunna bota den åt mig. Men det är tre månader kvar.. önskar jag kunde skratta naturligt. 


   
SvaraCitera

OyottA:

Lilla pladask panda , bara skit i detta och bli eremit, du kommer ändå aldrig förstå tjejer. Bye, nu ska jag äta choklad för min PMS.

Trodde panda var tjej Gråter


   
SvaraCitera
OyottA

SkeletonGirl:

Trodde panda var tjej Gråter

Känns ologiskt efterssom personen tror att allt en tjej gillar är att skratta och va snygg


   
SvaraCitera