Aviseringar
Rensa alla

Gillar världens sötaste kille


SweGuy:

folk får la vara hur dom vill, så kanske han är gay

lol dom flesta tycker ju det?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Henlol:

Inte för att vara sån men det kan bli ganska tokigt om han inte alls är gay och du kramar och pussar han på kinden. Tycker absolut du ska ta reda på mer om hur han ligger till, om han är gay eller ej, innan du gör något sådant! Gör som några andra har tipsat om; fråga vad han tycker om homosexuella eller liknande.. På min skola så är det inte särskilt ovanligt att folk "låtsas" vara "bögiga" med flit, kramas och hålla på..

Sant, ska kanske göra det först[blush]


   
SvaraCitera

ckallaanvaara:

En gång när vi spelade kort så kunde han inte spelet så jag fick hjälpa han. Så varje gång det var hans tur så typ la han sig i min famn[love].

så ursött![love] jag tror att han gillar dig, eller så är han bara en snäll, känslig och öppen person.[cute] hur som helst bör du inte kyssa honom förrän ni har umgåtts lite mer privat och du frågat honom om han är gay. han omfamnar faktumet att du är homosexuell, eftersom att han vet och kanske tillochmed bara gör så med dig?(frågetecken) du vill hur som helst inte förlora en så fin person i din närhet, så play it safe bro och fråga om han vill hitta på något.


   
SvaraCitera

ckallaanvaara:

Men blev några kramar bakifrån [love][wink]

[wink]
+
naaaw, vad underbart! [love][love]


   
SvaraCitera

GAAAAAAAAAY!

Bra, jobbat ! 🙂 Tycker dock att du inte ska vara så framfusig då människor kan reagera olika när människor av samma kön visar tendensen att vara intresserad av samma kön, gör det försiktigt...

Ifall jag vart gay så skulle jag nog känna att skolan är det värsta stället att komma ut från garderoben på, hur känns det för dig? Har du nära vänner som du känner att skulle acceptera dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

GAAAAAAAAAY!Bra, jobbat ! 🙂 Tycker dock att du inte ska vara så framfusig då människor kan reagera olika när människor av samma kön visar tendensen att vara intresserad av samma kön, gör det försiktigt... Ifall jag vart gay så skulle jag nog känna att skolan är det värsta stället att komma ut från garderoben på, hur känns det för dig? Har du nära vänner som du känner att skulle acceptera dig?

Aa, dom flesta jag känner tror jag skulle acceptera[smile]


   
SvaraCitera

HAHAHA omg vad många smilys


   
SvaraCitera

vilka...vilka....förslag ni ger grabben...


   
SvaraCitera

Du får hålla tråden uppdaterad med hur det går xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

David.Logan:

Du får hålla tråden uppdaterad med hur det går xD

Har väl inte hänt så mycket. Bjöd han på fika idag [wink][love]


   
SvaraCitera

ckallaanvaara:

Har väl inte hänt så mycket. Bjöd han på fika idag

Fan va nice[smile] va sa han då?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tackade och gav mig en kram[wink][love]


   
SvaraCitera

ckallaanvaara:

Han tackade och gav mig en kram

men sa du inget om att du gillade honom?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne, vågar inte[cry]


   
SvaraCitera

Ja e så fett avis på dej! har typ samma "problem" med att ja gillar nån fast vi känner inte ens varann å går inte i samma klass så ja vette fan hur ja ska göra [tard]


   
SvaraCitera