Aviseringar
Rensa alla

Gillat du att gå till toaletten?


Ämnesstartare

Bacon.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tror att jag går till toaletten oftare än den genomsnittliga personen.


   
SvaraCitera

skolans toaletter sugeeer


   
SvaraCitera

The terror donut:
skolans toaletter sugeeer

I högstadiet gick jag till toalett på varje rast för att jag inte ville dra uppmärksamhet till mig genom att gå ut ur klassrummet på lektionerna


   
SvaraCitera

På platser där jag känner mig bekväm ja. Dvs hemma och några få platser till. Har aldrig i hela mitt liv gått på en skoltoa t.ex.


   
SvaraCitera

Nah men man har ju inte precis ett val


   
SvaraCitera

Mm bacon tho


   
SvaraCitera

Självklart


   
SvaraCitera
Haien

Asstriid:
På platser där jag känner mig bekväm ja. Dvs hemma och några få platser till. Har aldrig i hela mitt liv gått på en skoltoa t.ex.

Hur överlever folk på det sättet?


   
SvaraCitera

Skiter enbart på morgonen när jag vaknar.... pissar när det behövs helt beroende på vätskeintag. Föredrar en toa än att pissa "var som helst" eller ute på gator och torg. Även om jag är fullt medveten att hundarna gör det helt hämningslöst.  Mycket glad  Glatt skålande


   
SvaraCitera

Btw... ja, nej och kanske hänger jag med på. Men vad är alternativet "annat" ???


   
SvaraCitera

Haien:

Hur överlever folk på det sättet?

Ja du säg det. Har väl "turen" att kunna hålla mig någorlunda bra Glad

Sen om det verkligen verkligen krisar så har man inte så mycket val. Men det är sällan man hamnar i sånna situationer 


   
SvaraCitera
Haien

Asstriid:

Ja du säg det. Har väl "turen" att kunna hålla mig någorlunda bra Glad

Sen om det verkligen verkligen krisar så har man inte så mycket val. Men det är sällan man hamnar i sånna situationer 

Men du kissar väl iaf i skolan? Vad är det som är så läskigt med offentlig/skoltoa?


   
SvaraCitera

Haien:

Men du kissar väl iaf i skolan? Vad är det som är så läskigt med offentlig/skoltoa?

tydligen gör folk inte det. det låter helt sinnessjukt enligt mig. som jag sade, brukade jag gå på toa i skolan bokstavligen varje rast


   
SvaraCitera

Haien:

Men du kissar väl iaf i skolan? Vad är det som är så läskigt med offentlig/skoltoa?

Nix. Blev aldrig kissnödig i skolan av någon anledning.

Vissa personer tycker det är viktigt med renlighet på en toa och offentliga/skoltoaletter är knappast så rena. Det är väl därför. 


   
SvaraCitera