Aviseringar
Rensa alla

Gillat du att gå till toaletten?


Haien

Asstriid:

Vissa personer tycker det är viktigt med renlighet på en toa och offentliga/skoltoaletter är knappast så rena. Det är väl därför. 

Jo men varför? Det enda man gör är att själv göra sig av med sina orenligheter, det enda du möjligtvis nuddar är toaringen och papper, av vilka båda ska vara rena. Smittrisken osv är i princip noll.


   
SvaraCitera

Haien:

Jo men varför? Det enda man gör är att själv göra sig av med sina orenligheter, det enda du möjligtvis nuddar är toaringen och papper, av vilka båda ska vara rena. Smittrisken osv är i princip noll.

Ja precis. ibland fanns det urin på toaringen, men då torkade jag bara bort det. jag är inte germofob. 


   
SvaraCitera

Haien:

Jo men varför? Det enda man gör är att själv göra sig av med sina orenligheter, det enda du möjligtvis nuddar är toaringen och papper, av vilka båda ska vara rena. Smittrisken osv är i princip noll.

Jo men sitt eget smuts är man ju sällan rädd för. Men jag vet inte riktigt om jag ska vara helt ärlig.

Jag har iaf haft "problemet" sen jag föddes och allt handlar bara om att man inte känner sig bekväm på alla toaletter. Det är bara så det är liksom.

Och sen vet jag sjutton hur ren en offentlig toaring är. Man vet aldrig vilket snukshuvud som suttit där innan och det är lite det som stör också


   
SvaraCitera
Haien

Asstriid:

Jo men sitt eget smuts är man ju sällan rädd för. Men jag vet inte riktigt om jag ska vara helt ärlig.

Jag har iaf haft "problemet" sen jag föddes och allt handlar bara om att man inte känner sig bekväm på alla toaletter. Det är bara så det är liksom.

Och sen vet jag sjutton hur ren en offentlig toaring är. Man vet aldrig vilket snukshuvud som suttit där innan och det är lite det som stör också

Aa förstår att du inte vill om du inte är bekväm, kan väl vara en vanesak.

Jo visst vem som helst kan ju ha suttit där men det enda som nuddat är förhoppningsvis lår, och oavsett hur äckliga lår nån har så tror jag inte det skulle göra mig så mycket. Torkar dock alltid av toaringen med ett ark innan. Det enda som är lite äckligt är väl om ollonet nuddar porslinet, men vad ska man göra åt saken liksom?


   
SvaraCitera

Asstriid: Jag har iaf haft "problemet" sen jag föddes och allt handlar bara om att man inte känner sig bekväm på alla toaletter. Det är bara så det är liksom.

Jag kan ju dock inte urinera framför andra, till exempel på vandring i skogen eller på mormor och morfars landställe. men det kunde jag väl när jag var yngre. Ledsen


   
SvaraCitera

Haien:

Det enda som är lite äckligt är väl om ollonet nuddar porslinet

Hatar när det händerGråter


   
SvaraCitera