Aviseringar
Rensa alla

Gitarr + sång - åsikter?


Ämnesstartare

Hej,

En hobby till mig är att sjunga o spela gitarr. Det är endast på hobbynivå och jag vet att det inte kommer komma längre heller, men spelade in en väldigt kort video bara för att få nån feedback på om det låter okej eller om man ska lägga ner helt hehe. Vad tycks?

MVH


   
Citera
Ämnesetiketter

eriksjodin: MVH

Så du heter alltså Ryan Clark?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Så du heter alltså Ryan Clark?

Haha Erik heter jag, lånade en kompis youtubekonto bara för jag inte orkade göra en egen bara för detta 🙂


   
SvaraCitera

Får ingen bra helhetsbild av det korta klippet. Men sången lät bra, öva på gitarren


   
SvaraCitera

eriksjodin: Haha Erik heter jag, lånade en kompis youtubekonto bara för jag inte orkade göra en egen bara för detta 🙂

Fair enough. Man hör egentligen alldeles för lite för att kunna göra en bedömning, försök att spela in någon minut åtminstone. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
Får ingen bra helhetsbild av det korta klippet. Men sången lät bra, öva på gitarren

Tack för kommentaren! Jag vet att det är lite väl kort klipp, får försöka hinna göra ett längre.. Men sanningen är den att jag faktiskt är mycket bättre på själva gitarren, men slarvade nog en del här 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Fair enough. Man hör egentligen alldeles för lite för att kunna göra en bedömning, försök att spela in någon minut åtminstone. 

Absolut, ska göra det så fort jag hinner!


   
SvaraCitera

öva på uttalet och sjung inte med huvudrösten bara. gitarrspelet lät väl ok men lätt låt att spela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
öva på uttalet och sjung inte med huvudrösten bara. gitarrspelet lät väl ok men lätt låt att spela

Tack för kritiken, uppskattas!


   
SvaraCitera

grym sångröst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymastemänniskanhär:
grym sångröst!

Oj tack, nu blev jag glad!


   
SvaraCitera

d sjunger bra, gör nått roligare så blir de säkert bra


   
SvaraCitera

spela så fingrarna blöder och rösten spricker, sen blir det bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
spela så fingrarna blöder och rösten spricker, sen blir det bra

Haha tackar! Jag ska se till att göra det 😉


   
SvaraCitera

bra röst!


   
SvaraCitera