Aviseringar
Rensa alla

Giv mig styrka !


Ämnesstartare

Sitter någon sitter i samma sits som jag?!

alltså: ingen att vara med på fritiden- aldrig!
har aldrig varit på en fest/hemmafest.. whatever i hela mitt liv, har aldrig gjort något speciellt på en helg, inte ens på de stora då man "ska" hitta på något. Ingen tjej har jag haft heller för den delen. inte mycket kärlek ö.h.t.

Ingen ringer helt enkelt! jag är väl för tråkig, för konstig, för ful eller var vet jag.

alltså skolan går väl okej, eller den suger ju också i för sig, men den klarar jag i alla fall av.

och jag idrottar på fritiden.

Men jag är så dålig på att vara social med folk, och allt blir en ond cirkel. Det går ju inte att ta sig ur skiten känns det som :S jag vågar/orkar aldrig änrda på mig själv.

så giv mig styrka! eller bara någon slags respons, vore sjysst[y]


   
Citera

Du kommer att hata det här svaret, men gå ut och var social, du måste försöka.


   
SvaraCitera

coffeee:

alltså: ingen att vara med på fritiden- aldrig!

typ samma här, fast mitt är iofs mer eller mindre självvalt


   
SvaraCitera

coffeee:

och jag idrottar på fritiden.

Har du nyss börjat? Helt säker på att det är rätt sport för dig? Troligen får du vänner genom aktiviteten.

coffeee:

jag vågar/orkar aldrig änrda på mig själv.

Det där handlar om att våga tror jag, och det är klart du vågar!

Ta små små steg i taget.. Du kommer att lyckas.


   
SvaraCitera

andra människor skapar bara problem


   
SvaraCitera

var sådär i grundskolan, iofs var det mer eller mindre självvalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du kommer att hata det här svaret, men gå ut och var social, du måste försöka.

jorå, självlart måste jag försöka[smile]

Wanking BC:

typ samma här, fast mitt är iofs mer eller mindre självvalt

mitt är ju också indirekt självvalt. gillar man att dra sig undan lite, blir det lätt så att man blir helt själv tillslut. 🙁 samma för dig eller?

Bl0cket:

Har du nyss börjat? Helt säker på att det är rätt sport för dig? Troligen får du vänner genom aktiviteten.

Har sysslat med lagsport i stort sett hela mitt liv, jag är tyvärr lite för inåtvänd för mitt eget bästa, så vännerna där är bara ytliga numera. tyvärr.

Bl0cket:

Ta små små steg i taget.. Du kommer att lyckas.

okej ge mig första steget för att lyckas? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var sådär i grundskolan, iofs var det mer eller mindre självvalt.

men du lyckades ändra på dig när du börja gymnasiet? starkt!
jag lyckades aldrig 🙁


   
SvaraCitera

coffeee:

jag är tyvärr lite för inåtvänd för mitt eget bästa, så vännerna där är bara ytliga numera.

coffeee:

okej ge mig första steget för att lyckas? 😉

Övning, övning och åter övning.

Om de ytliga kompisarna ska hitta på något, fråga om du får hänga med! Eller ta ett eget initiativ. Laget kanske kan hitta på något på fritiden en kväll?


   
SvaraCitera

Jag har aldrig kännt att jag behöver ha ett förhållande, har inget behov av det. får för mycket kärlek i hemmet (usch), men har många tjej kompisar och har inga tankar att påbörja ett förhållande,

Hade ett förhållande för ca 5 år sen och det var tillräkligt.
du ska inte tro att den "rätta" söker upp dig i hemmet, du måste ut. dating siter är väll ganska populärt. Kan även vara attjag inte är redo för ett seriöst förhållande, vet faktist inte,

Att du inte går på hemfester: alla gillar inte fester, det gör inte jag och nästan inga av mina kompisar gör det. beror helt på vilke sorts person man är.

Ju mer social du är desto mer omtyckt kanske du blir. Om du ej ringer någon så ringer dem ej till dig, så enkelt är det. du visar ointresse om du inte ringer någon gång. De e vadd jag tror,

Ta inte detta på fel sätt...


   
SvaraCitera

coffeee:

mitt är ju också indirekt självvalt. gillar man att dra sig undan lite, blir det lätt så att man blir helt själv tillslut. 🙁 samma för dig eller?

Ja, men jag är nöjd [smile]


   
SvaraCitera

coffeee:

men du lyckades ändra på dig när du börja gymnasiet? starkt!
jag lyckades aldrig 🙁

flyttade till en riktig stad 40 mil bort haha

annars hade jag nog varit samma person som jag var då[crazy]
är dock inte direkt ute varje helg nu heller, men har liksom folk att gå ut med när jag känner för det och har rätt många att umgås på fritiden med, särskilt då jag bor på elevhem.


   
SvaraCitera

coffeee:

Sitter någon sitter i samma sits som jag?!

*Räcker upp handen*


   
SvaraCitera

så var det för mig med ett tag. sen dög jag!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lika dant för mig typ.Och det suger verkligen.Fast jag idrottar inte på fritiden, men resten är lika dant typ.


   
SvaraCitera