Aviseringar
Rensa alla

Give it to me


Paseo
Ämnesstartare

MEN VA TRÅKIGA HÄR HADE MAN FÖRVÄNTAT SIG MASSOR [mad]

isola:

vart fan eru


   
SvaraCitera

Kan bidra sen kanske. Mamma har pyntat för fullt pga ska ha juliga festligheter här nästa helg. Och jag ska sätta upp en sån där mysig ljusslinga i mitt rum [blush].


   
SvaraCitera

Jag måste skaffa kopplingsur till mina julstjärnor då jag alltid glömmer att tända dem.
Ska se vi om jag lyckas trolla fram en bild sen.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Jag måste skaffa kopplingsur till mina julstjärnor då jag alltid glömmer att tända dem.Ska se vi om jag lyckas trolla fram en bild sen.

Ja det ska du mmmm fixa fixa fixa ok
åh är helt död


   
SvaraCitera

Paseo:

åh är helt död

Ajdå. Det ser inte så bra ut på CV:et vettu.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Ajdå. Det ser inte så bra ut på CV:et vettu.

inte så värst men sånt e livet


   
SvaraCitera

Paseo:

inte så värst men sånt e livet

Image


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

RakatKadaver:

hihi
mmm livets mening


   
SvaraCitera

Paseo:

mmm livets mening

[smile]


   
SvaraCitera

Paseo:

vart fan eru

jag har adventsljustakar och en stjärna!!!
har en massa tomtar och grejer också men har ej tagit fram dem än.


   
SvaraCitera

Ligger lite efter med julpyntet, men lockat hit kompis som kommer och hjälper mig imorgon! Får se om tråden fortfarande lever när jag är klar!


   
SvaraCitera

Jag och Dewnis har pyntat lägenheten i helgen.
I vardagsrummet har vi adventsljusstake och julstjärna, måste köpa glödlampa till stjärnan dock. Sen har vi satt upp lite röda ljus och tomtar. Ljusen och tomtarna uppskattas ej utav katterna!! [bigsmile] Igår välte dom skiten för andra gången.

Juste har en ljusstake på bordet i vardagsrummet också, såndär man tänder på advent [love]

I köket har vi duk på bordet och snart julgardiner, måste bara tvätta dom först!

I sovrummet har vi ljusstake i fönstret, verkar inte uppskattas utav katterna. Såg att Minken försökte putta på den så det är väl bara en tidsfråga innan den åker ner i golvet lol [bigsmile]


   
SvaraCitera

Zapzap:

I sovrummet har vi ljusstake i fönstret, verkar inte uppskattas utav katterna. Såg att Minken försökte putta på den så det är väl bara en tidsfråga innan den åker ner i golvet lol [bigsmile]

Hett tips är dubbelhäftande tejp på fötterna! Då står de kvar!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ligger lite efter med julpyntet, men lockat hit kompis som kommer och hjälper mig imorgon! Får se om tråden fortfarande lever när jag är klar!

Annars bumpa ok mmmmm

Zapzap:

Jag och Dewnis har pyntat lägenheten i helgen. I vardagsrummet har vi adventsljusstake och julstjärna, måste köpa glödlampa till stjärnan dock. Sen har vi satt upp lite röda ljus och tomtar. Ljusen och tomtarna uppskattas ej utav katterna!! Igår välte dom skiten för andra gången.Juste har en ljusstake på bordet i vardagsrummet också, såndär man tänder på advent I köket har vi duk på bordet och snart julgardiner, måste bara tvätta dom först!I sovrummet har vi ljusstake i fönstret, verkar inte uppskattas utav katterna. Såg att Minken försökte putta på den så det är väl bara en tidsfråga innan den åker ner i golvet lol

Ååååhhh skulle bli jätteglad för bilder mmmm


   
SvaraCitera

Min mor har kastat åt mig ett par värmeljus, känns inte riktigt motiverat att fota dessa dock.


   
SvaraCitera