Forumet - Gjorde jag fel?

Gjorde jag fel?

1252 0 14
Jo då är det ju så att jag var ensam hemma  för någon dag sedan. Vi hade julpyntat lite här och där med tomtar och sånt. Jag kände att jag verkligen behövde ejakulera och jag hade glömt min Fuckmesillydude hos mina farföräldrar då jag sov där förra helgen. Lite skämmigt här men jag klippte upp ett hål i en av dessa lite större tomtar och började ha sex med den. Jag höll på med det i några minuter och blev förvånansvärt hård av denna handling. Hans skägg blandades underbart med den röda rocken. Jag vet inte varför eller hur men det var den bästa ejakulationen någonsin.

Så än en gång. Gjorde jag fel här när jag gjorde detta mot denna stackars jultomte? 

Spana också in:

Axel_BJ: Jo då är det ju så att jag var ensam hemma  för någon dag sedan. Vi hade julpyntat lite här och där med tomtar och sånt. Jag kände att jag verkligen behövde ejakulera och jag hade glömt min Fuckmesillydude hos mina farföräldrar då jag sov där förra helgen. Lite skämmigt här men jag klippte upp ett hål i en av dessa lite större tomtar och började ha sex med den. Jag höll på med det i några minuter och blev förvånansvärt hård av denna handling. Hans skägg blandades underbart med den röda rocken. Jag vet inte varför eller hur men det var den bästa ejakulationen någonsin.

Så än en gång. Gjorde jag fel här när jag gjorde detta mot denna stackars jultomte? 

Det är inte normalt att göra det. Stackars jultomte blev ju våldtagen.

Emil_TJ: Detta kan vara normalt, om du känner att det är hälsosamt för dig! Annars borde du sluta med det.
Nej det är inte normalt, möjligen i ditt huvud men inte för någon annan.

Gustav_05: Helt rätt gjort har själv gjort det med prydnadsfår
Driver du? Jag hoppas att du driver. Tidelag är ju sjukt!