Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag fel?


Ämnesstartare

Jo då är det ju så att jag var ensam hemma  för någon dag sedan. Vi hade julpyntat lite här och där med tomtar och sånt. Jag kände att jag verkligen behövde ejakulera och jag hade glömt min Fuckmesillydude hos mina farföräldrar då jag sov där förra helgen. Lite skämmigt här men jag klippte upp ett hål i en av dessa lite större tomtar och började ha sex med den. Jag höll på med det i några minuter och blev förvånansvärt hård av denna handling. Hans skägg blandades underbart med den röda rocken. Jag vet inte varför eller hur men det var den bästa ejakulationen någonsin.

Så än en gång. Gjorde jag fel här när jag gjorde detta mot denna stackars jultomte? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Detta kan vara normalt, om du känner att det är hälsosamt för dig! Annars borde du sluta med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emil_TJ:
Detta kan vara normalt, om du känner att det är hälsosamt för dig! Annars borde du sluta med det.

Ok tack! Uppskattas verkligen. Får hoppas att familjen inte hittar tomten. :/


   
SvaraCitera

Jag ser det som att det är fel eftersom tomtarna är inte gjorde för att du ska göra som du gör på de. Men du kan ju hitta andra saker som du kan använda istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JagärGabriella:
Jag ser det som att det är fel eftersom tomtarna är inte gjorde för att du ska göra som du gör på de. Men du kan ju hitta andra saker som du kan använda istället. 

Som vad? Jag är inte så bra på diy saker:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt rätt gjort har själv gjort det med prydnadsfår


   
SvaraCitera
YungG

Har ni inget bätter för er än att sitta och trolla, gubbar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gustav_05:
Helt rätt gjort har själv gjort det med prydnadsfår

Ok tack. Hur känns det att göra det med ett prydnadsfår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:
Har ni inget bätter för er än att sitta och trolla, gubbar?

Jag trollar inte. Jag var i en desperat position och ångrar mina handlingar. Jag skäms för det men skäms nog mest över att jag gillade det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_BJ:

Ok tack. Hur känns det att göra det med ett prydnadsfår?

Väldigt fluffigt och mjukt, väldigt skön känsla, blev bara riktigt kladdigt efter;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gustav_05:

Väldigt fluffigt och mjukt, väldigt skön känsla, blev bara riktigt kladdigt efter;)

Ok tack!


   
SvaraCitera

Axel_BJ:

Som vad? Jag är inte så bra på diy saker:(

ingen aning men i alla fall inte stakars tomtar haha!


   
SvaraCitera

vafan det blir avrättning vid Drottninggatan i Stockholm 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
vafan det blir avrättning vid Drottninggatan i Stockholm 

Yayy! Blodbad!


   
SvaraCitera

Axel_BJ:
Jo då är det ju så att jag var ensam hemma  för någon dag sedan. Vi hade julpyntat lite här och där med tomtar och sånt. Jag kände att jag verkligen behövde ejakulera och jag hade glömt min Fuckmesillydude hos mina farföräldrar då jag sov där förra helgen. Lite skämmigt här men jag klippte upp ett hål i en av dessa lite större tomtar och började ha sex med den. Jag höll på med det i några minuter och blev förvånansvärt hård av denna handling. Hans skägg blandades underbart med den röda rocken. Jag vet inte varför eller hur men det var den bästa ejakulationen någonsin.

Så än en gång. Gjorde jag fel här när jag gjorde detta mot denna stackars jultomte? 

Det är inte normalt att göra det. Stackars jultomte blev ju våldtagen.

Emil_TJ:
Detta kan vara normalt, om du känner att det är hälsosamt för dig! Annars borde du sluta med det.

Nej det är inte normalt, möjligen i ditt huvud men inte för någon annan.

Gustav_05:
Helt rätt gjort har själv gjort det med prydnadsfår

Driver du? Jag hoppas att du driver. Tidelag är ju sjukt!


   
SvaraCitera