Aviseringar
Rensa alla

Gjorde jag rätt eller fel?


Ämnesstartare

Igår kväll var jag med 6 stycken vänner inne på stan. Vi satt utanför en pizzeria och bortanför oss sitter en annan tjej som jag inte känner men gått i samma skola som ettag nu. När min kompis går förbi henne så säger tjejen till henne "kan du hälsa Hanna att hon är så jävla ful" , då kommer min kompis fram och hälsar det till mig. Då går jag fram till tjejen och frågar henne: vad har jag gjort dig? Varför kallar du mig sådär? Då fick jag till svar: alla har väl sina egna åsikter
och jag sa: aa men jag tycker man kan hålla dom för sig själv istället. Då började hon säga massa fula ord och då blev jag också arg och det bara flög ur mig ! Jag sa : negerfitta och gick därifrån. Alla tog illa upp såklart för hon hade kompisar från utlandet med sig och tjejen sprang efter och försökte ge mig en knytnäve i ansiktet, men misslyckades. Jag skrek: kan du låta mig vara. Sen gick jag.. Jag förstår att var fel av mig att säga neger, jag är varken rasist eller har något imot dom, men jag var påverkad och det bara flög ut ut mun på mig för jag var så arg. Jag tycker det var hon som gjorde mest fel som startade allting. Om man tycker någon är ful kan man hålla det för sig själv istället för att skapa bråk, eller vad tycker ni? Skulle jag bara varit tyst och gått därifrån så dom trott att jag var rädd? Eller skulle jag försvara mig? Jag vet att det var fel ord att säga. Men det bara flög ut


   
Citera
Ninni

Rätt! 


   
SvaraCitera

Äh, släpp det bara. Bra att du stod upp för dig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda gjorde fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knappast schyst att langa runt med taskigheter till varran som firrar att na blir lackade.
Ursäkta till varran när ni ser varran igen så blir det bättre och om hon är taskig då så är hon fortfarande lack och då så äre bara att undvika gräl va, och kanske vandra där ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du gjorde fel

206215-chinese-river-turns-blood-red.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen gjorde rätt. Bara gå vidare och gör inte om det.


   
SvaraCitera