Aviseringar
Rensa alla

GLAD 4:20!


framtidskon:

för att man ska vara spontan och hetlevrad

Kan man inte vara båda

framtidskon:

vad töntigt

Töntigt är nya grejen


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Vad hände 4/20? Haha nyfiken


   
SvaraCitera

emmaa__:

Vad hände 4/20? Haha nyfiken

​här är en artikel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

tjackafton och svamponsdag och spritens dag vore också lite töntigt tycker du inte.

Spriten firas åtminstone tre gånger om året. Påsk, midsommar och jul. Även förutom de fall där alkoholkonsumption har varit den direkta orsaken till någons död, (​eftersom ingen någonsin dött av cannabis) har alkohol fortfarande en mer destruktiv inverkan på samhället än cannabis har.

framtidskon:

du finner fel. jag hatar bara allt som har med cannabiskultur att göra

framtidskon:

för att man ska vara spontan och hetlevrad.

Det är du som är tönten. Du har ingen rätt att säga hur andra ska vara. Sen har du ju ingen aning om vad du pratar om! Att gå på äventyr när man är hög är en stor del av cannabiskulturen. Du är okunnig, pretentiös, fördomsfull och intolerant. Inte långt ifrån ett troll.

höna:

har inte rökt på idag ialf lol

Äsch, illa. [crazy]


   
SvaraCitera

Venfort:

Spriten firas åtminstone tre gånger om året.

vi firar inte spriten, vi firar jesus och befruktningen med sprit.

Venfort:

Även förutom de fall där alkoholkonsumption har varit den direkta orsaken till någons död, (​eftersom ingen någonsin dött av cannabis) har alkohol fortfarande en mer destruktiv inverkan på samhället än cannabis har.

nu e du fett ot kompis

Venfort:

Du är okunnig, pretentiös, fördomsfull och intolerant. Inte långt ifrån ett troll.

nej rå du måste sluta ha så förutfattade meingar om mig nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

vi firar inte spriten, vi firar jesus och befruktningen med sprit.

Säg det till alla barn som är rädda under dessa helgdagar. Till alla poliser som måste öka beredskapen för våldsbrott som alltid har en uppsving när "jesus och befruktningen" ska firas. Om det är någon drogkultur du ska hata, så är det alkoholkulturen.

framtidskon:

nu e du fett ot kompis

Hur är det ot? Du tänker ju helt skevt.

framtidskon:

nej rå du måste sluta ha så förutfattade meingar om mig nu.

Vilka förutfattade meningar? Min bedömning av dig bygger endast på dina svar i den här tråden.


   
SvaraCitera

Venfort:

Om det är någon drogkultur du ska hata, så är det alkoholkulturen.

vadå, får man bara välja en?

Venfort:

Hur är det ot? Du tänker ju helt skevt.

typ så här
"jag hatar hockey, det är så jävla trist"
"vet du om att hästsport är den farligaste sporten av alla är det något du ska ogilla är det hästar!!!!"


   
SvaraCitera

framtidskon:

"jag hatar hockey, det är så jävla trist"
"vet du om att hästsport är den farligaste sporten av alla är det något du ska ogilla är det hästar!!!!"

: D


   
SvaraCitera

Venfort:

Om det är någon drogkultur du ska hata, så är det alkoholkulturen.

Sluta hyckla och låt folk göra vad de vill med sina kroppar. Alkohol borde vara fritt, likaså cannabis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

vadå, får man bara välja en?

Åh, ursäkta. Jag hade inte övervägt möjligheten att du var en rabiat drogmotståndare. My mistake.

framtidskon:

typ så här
"jag hatar hockey, det är så jävla trist"
"vet du om att hästsport är den farligaste sporten av alla är det något du ska ogilla är det hästar!!!!"

Nej, mer såhär.

framtidskon:

jag hatar bara allt som har med cannabiskultur att göra för att man ska vara spontan och hetlevrad.

Om det du säger är sant, har du byggt upp ett hat baserat på okunskap och fördommar. Det är inte bara skevt, det är sorligt.

Randroid:

Sluta hyckla och låt folk göra vad de vill med sina kroppar. Alkohol borde vara fritt, likaså cannabis.

Du verkar ha helt missat poängen med min tråd. Det du skrev är exakt det jag försöker säga. Cannabis är inte skadligare än vad alkohol är, men alkohol är lagligt och inte cannabis. Varför?


   
SvaraCitera

Venfort:

Cannabis är inte skadligare än vad alkohol är, men alkohol är lagligt och inte cannabis. Varför?

Jag klarar bara inte av retoriken "Min drog är bättre än din, så då borde din vara olaglig istället", folk borde få göra exakt vad de vill med sina kroppar. Att angripa frihetsberövandet är ett mycket bättre sätt att framföra sin poäng.


   
SvaraCitera

Venfort:

Säg det till alla barn som är rädda under dessa helgdagar.

Låt oss röka på framför dem så kommer de må mycket bättre!!!!


   
SvaraCitera

Venfort:

Spriten firas åtminstone tre gånger om året. Påsk, midsommar och jul.

Fast det är ju inte detsamma som detta påhitt. Om man nu inte kommer från en väldigt tragisk familj.


   
SvaraCitera

Venfort:

Jag hade inte övervägt möjligheten att du var en rabiat drogmotståndare.

det är jag inte.

Venfort:

Om det du säger är sant

det är sant att jag ogillar cannabiskulturen. Inte att anledningen till det är att jag tycker att människor ska vara temperamentsfyllda förstår du väl, vad skulle det innebära.

jag ogillar cannabiskulturen för att jag tycker den är inskränkt, obstinat, enkelspårig och fanatisk. jag ogillar cannabiskulturens uttryck och attribut.


   
SvaraCitera