Aviseringar
Rensa alla

Glad I found you - Ulrik och Nellie


Ämnesstartare

Hej! Läs min Fanfic novell och Ulrik Munther på http://gladifoundyou.blogg.se


   
Citera

lungt ja vill inte


   
SvaraCitera

eller JO för jag älskar sånt här

"Hej, kan jag sitta här?" Sa han. Jag kollade upp och såg att Ulrik Munther nu stod framför mig med en bricka med två koppar ångande kaffe och två bitar med kladdkaka.

mmm verkar spännande undra va ulles nästa move är

eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

eller JO för jag älskar sånt här"Hej, kan jag sitta här?" Sa han. Jag kollade upp och såg att Ulrik Munther nu stod framför mig med en bricka med två koppar ångande kaffe och två bitar med kladdkaka.mmm verkar spännande undra va ulles nästa move äreller

Varför i helvete kommenterar du varenda forum jag skriver om du ändå bara ska hålla på och störa dig?!?!?!!?!?

Om du inte är intresserad, skit i det då! Flr du har seriöst kommenterat alla forum jag gjort! Och alla kommentarer har varit negativa!


   
SvaraCitera

Är 1 negativ person

deal with it

Boom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

Är 1 negativ persondeal with itBoom

Men kan du då snälla skriva på någon annans forum? Skapa ett eget forum att gnälla i?


   
SvaraCitera

Januarychild:

Men kan du då snälla skriva på någon annans forum? Skapa ett eget forum att gnälla i?

för att få hen att inte vara så jobbig kan vi börja med att kalla det trådar hela ungdomar är ett forum.


   
SvaraCitera

ska läsa den men ett tips du kan kopiera in texten hit också 🙂


   
SvaraCitera

jag tror att jag har läst något liknande
men jag undrar då om det kan vara du som har skrivit den också?
eller det kanske är så att ulrik har den personligheten så alla vill få med så verkligt som möjligt

http://jensulrikmunthernovell.webblogg.se


   
SvaraCitera

Januarychild:

Men kan du då snälla skriva på någon annans forum? Skapa ett eget forum att gnälla i?

vet du ja pallar inte töntar som dig


   
SvaraCitera

Till TS; jättefint att du vill skriva, härligt då ungdomar idag verkar vara rädda för att öppna en bok, vi läser inte särskilt mycket längre vilket har gjort oss dummare.
Jag tror dock att du är en som förstår hur bra det är att läsa men ska jag vara ärlig tror jag inte att detta är rätt forum om du vill ha seriösa kommentarer och feedback då det är rätt få fangirls på denna sida. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Om vi nu ändå ska diskutera Ulrik Munther, varför ser alla Ulrik Munther och Johan Palmtyper likadana ut, allihop? Korta, ljusblonda, feminina drag i ansiktet och samma kläder + en gitarr.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera