Aviseringar
Rensa alla

Glad sommar på er!


Ämnesstartare

S2ON:

Men hallå, ditt lilla creep. For all i know så kan du vara ganon som snokar. RodnarLedsen

😀 ganon är väl harmlös? han har moral! 


   
SvaraCitera
Hando

S2ON: Faktiskt lite. Nog för att det har gått utför med åren, men nu är det katastrofalt dåligt ju!! jättetråkigt att se 🙁

Jag beskyller Facebook för detta! Ett amerikansk företag med endast $$$ i ögonen hela tiden. Tacka vet jag den gamla goda tiden då människor hade moral.

S2ON: Fy fan. :/

Han får skylla sig själv, han fick flertalet varningar om att hålla sig till en tråd, vilket han knappast gjorde själv förrän han blev tillsagd. Två dagar senare ny tråd inom samma ämne. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

S2ON:
Tänkte bara kika in en liten snabbis..

Hur svänger det?

Har danne fyllt 18, invigt spriten, tatuerat sig, skaffat iphone etc?
Har ruttenfisk upphört med räknandet i räknetråden?
Har ledningen åtgärdat någon utav buggarna?
Är det några oldies som fortfarande är aktiva?

Jag har många frågor, men behöver ej nödvändigtvis få dem besvarade.
Huvudsaken är att ni alla mår väl, ungdomar!

Mvh, S3ON (om dt inte redan är jätteobvious för ngn)

bror har inte så mycket pengar  ja jag är 18


   
SvaraCitera

Hai bae <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando: Han får skylla sig själv, han fick flertalet varningar om att hålla sig till en tråd, vilket han knappast gjorde själv förrän han blev tillsagd. Två dagar senare ny tråd inom samma ämne.

Aaaw 🙁 

Danneboi:

bror har inte så mycket pengar  ja jag är 18

Amen tjenare! Har för mig du skrev i vintras att du fick tillgång till en konto med massa pengar när du blir myndig. Förvånad


   
SvaraCitera

S2ON:

Aaaw 🙁 

Amen tjenare! Har för mig du skrev i vintras att du fick tillgång till en konto med massa pengar när du blir myndig. Förvånad

har gjort dipantionsrätt så min farsa ser mitt fondkontoo han lär inte blir så jätte glad om jag tar pengar från det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

har gjort dipantionsrätt så min farsa ser mitt fondkontoo han lär inte blir så jätte glad om jag tar pengar från det..

Varför gav du honom direkt insyn där då? xD


   
SvaraCitera

S2ON:

Varför gav du honom direkt insyn där då? xD

för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skit haha han e smartMycket glad men nu e ja myndig o får göra vad jag vill med pengarna jag bestämmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:

för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skit haha han e smartMycket glad men nu e ja myndig o får göra vad jag vill med pengarna jag bestämmer

Amen det var ditt val att ge honom insyn. 

Du verkar gnälla hela tiden om att din far har för stor kontroll över ditt liv, men så gör du en sådan han motsägelsefull grej haha.  🙁 


   
SvaraCitera
Hando

Danneboi: för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skit

Dessvärre väldigt lätt hänt med tankesättet "En hundring hit och dit är väl ingen fara?" och "Pft 300 är billigt jag har mer.".
Man uppskattar tyvärr först värdet i pengarna när man har någon slags inkomst. Då är de inte lika "Gratis" längre när man fått ge blod, svett, och tårar i väntan på den 25e varje månad.
Måste ändå säga att det var klokt av dig i det långa loppet att ge honom insyn, även om det kanske känns som ett misstag nu.Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S2ON: Hur svänger det?

Jodå, tackar som frågar. Mår för tillfället super. Är på väg med vänner till Sweden Rock. Lånade en husvagn av några grannar till mina föräldrar så det vill till att leva soft.  Cool

S2ON: Har danne fyllt 18, invigt spriten, tatuerat sig, skaffat iphone etc?

Rykten säger att han tillsammans med polare drog till Tyskland och köpte tusentals liter alkohol som han på födelsedagen bjöd polare, föräldrar och syskon på. Sedan brände de alla ner bostadshuset och nu bor de i tält på gården. Vet inte hur mycket som är sant men han sägs i vart fall köpt en gammal skrothög till bil som han rullar runt i då hans moped blev uppbränd i branden.  Skadeglädje   Gråter   Party

S2ON: Har ledningen åtgärdat någon utav buggarna?

Nog större sannolikhet att månen ramlar ner och landar på Sergels Torg.  Mycket glad

S2ON: Är det några oldies som fortfarande är aktiva?

Kollar läget några dagar i veckan men skriver sällan något av värde. Cool

Ja, du fattar säkert det lätt komiska läget när sex påtända troll ska till Sweden Rock för att rocka loss.   Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi är lite extra här på forumet. Utan honom hade jag stuckit för länge sedan pga tråkigheter. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Jodå, tackar som frågar. Mår för tillfället super. Är på väg med vänner till Sweden Rock. Lånade en husvagn av några grannar till mina föräldrar så det vill till att leva soft.  Cool

Rykten säger att han tillsammans med polare drog till Tyskland och köpte tusentals liter alkohol som han på födelsedagen bjöd polare, föräldrar och syskon på. Sedan brände de alla ner bostadshuset och nu bor de i tält på gården. Vet inte hur mycket som är sant men han sägs i vart fall köpt en gammal skrothög till bil som han rullar runt i då hans moped blev uppbränd i branden.  Skadeglädje   Gråter   Party

Nog större sannolikhet att månen ramlar ner och landar på Sergels Torg.  Mycket glad

Kollar läget några dagar i veckan men skriver sällan något av värde. Cool

Ja, du fattar säkert det lätt komiska läget när sex påtända troll ska till Sweden Rock för att rocka loss.   Hjärta

Vem är du? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh i seeee

dt var du som var på mig om fucking snöskottning och skit :s


   
SvaraCitera

Registrerade mig i januari så kan tyvärr inte svara ja på oldie frågan xD


   
SvaraCitera