Danneboi:Varför gav du honom direkt insyn där då? xD
har gjort dipantionsrätt så min farsa ser mitt fondkontoo han lär inte blir så jätte glad om jag tar pengar från det..
Danneboi:Varför gav du honom direkt insyn där då? xD
har gjort dipantionsrätt så min farsa ser mitt fondkontoo han lär inte blir så jätte glad om jag tar pengar från det..
S2ON:för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skit haha han e smart
Varför gav du honom direkt insyn där då? xD
Danneboi:Amen det var ditt val att ge honom insyn.
för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skit haha han e smartmen nu e ja myndig o får göra vad jag vill med pengarna jag bestämmer
Danneboi: för min pappa va rädd att jag bränner alla pengar på skitDessvärre väldigt lätt hänt med tankesättet "En hundring hit och dit är väl ingen fara?" och "Pft 300 är billigt jag har mer.".
S2ON: Hur svänger det?Jodå, tackar som frågar. Mår för tillfället super. Är på väg med vänner till Sweden Rock. Lånade en husvagn av några grannar till mina föräldrar så det vill till att leva soft.
S2ON: Har danne fyllt 18, invigt spriten, tatuerat sig, skaffat iphone etc?Rykten säger att han tillsammans med polare drog till Tyskland och köpte tusentals liter alkohol som han på födelsedagen bjöd polare, föräldrar och syskon på. Sedan brände de alla ner bostadshuset och nu bor de i tält på gården. Vet inte hur mycket som är sant men han sägs i vart fall köpt en gammal skrothög till bil som han rullar runt i då hans moped blev uppbränd i branden.
S2ON: Har ledningen åtgärdat någon utav buggarna?Nog större sannolikhet att månen ramlar ner och landar på Sergels Torg.
S2ON: Är det några oldies som fortfarande är aktiva?Kollar läget några dagar i veckan men skriver sällan något av värde.
stoner:Vem är du?
Jodå, tackar som frågar. Mår för tillfället super. Är på väg med vänner till Sweden Rock. Lånade en husvagn av några grannar till mina föräldrar så det vill till att leva soft.
Rykten säger att han tillsammans med polare drog till Tyskland och köpte tusentals liter alkohol som han på födelsedagen bjöd polare, föräldrar och syskon på. Sedan brände de alla ner bostadshuset och nu bor de i tält på gården. Vet inte hur mycket som är sant men han sägs i vart fall köpt en gammal skrothög till bil som han rullar runt i då hans moped blev uppbränd i branden.![]()
![]()
Nog större sannolikhet att månen ramlar ner och landar på Sergels Torg.
Kollar läget några dagar i veckan men skriver sällan något av värde.
Ja, du fattar säkert det lätt komiska läget när sex påtända troll ska till Sweden Rock för att rocka loss.