Aviseringar
Rensa alla

Glasbur för knarkare – bra idé?


Ämnesstartare

Vill hon skapa ett jävla zoo fast djuren är utbytta mot människor med allvarliga problem eller? Jävla idiot. Hon kan försöka få dessa avbryta sitt farliga beroende, istället för att bli utskrattade.

André Vifot Haas:  Vi vill skapa en frizon för dem som är beroende av alkohol och narkotika. Tänk dig ett hus som man kan se ut och in i, en plats som är bara deras och där de kan sitta och spela kort och vara hur högljudda de vill, säger Christina Jorméus (M), en av politikerna bakom motionen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha.          


   
SvaraCitera
mynona

Varför ska den vara av glas? Jag tycker som så:

passe: De e la inga jävla zoo-djur....äckliga moderater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan väl tycka att tanken har sina fördelar men inte i glas och inte så att alla ser allt. Men ett hus i trä typ lite undangömt där dom kan spela kort och ta skydd för vädret kanske vore nåt.

Som vissa har sagt här: Det blir för mycket zoo över hur tanken är nu.


   
SvaraCitera
salmon

dazed:
Alltså, hur man kan vara så in i helvete knepig i huvudet att man kommer på en sådan idé övergår mitt förstånd. Moderater - man blir mörkrädd. 


   
SvaraCitera
salmon

sicilianmind: Vill hon skapa ett jävla zoo fast djuren är utbytta mot människor med allvarliga problem eller? Jävla idiot. Hon kan försöka få dessa avbryta sitt farliga beroende, istället för att bli utskrattade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra men varför ska den vara genomsynlig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naj


   
SvaraCitera
Draug

haha vafan glasbur för knarkare Mycket glad hur kan doms ens  komma på och föreslå en sån ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det lagligt att knarka om man bara gör det där isf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: är det lagligt att knarka om man bara gör det där isf?

Jag har svårt att tro att det är okej även om man som enskild kommun vill göra en sådan frizon. Måste väl godkännas av högre makter kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Jag har svårt att tro att det är okej även om man som enskild kommun vill göra en sådan frizon. Måste väl godkännas av högre makter kan jag tänka mig.

ja

kan dom inte göra hela falköping till en laglig knarkbur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: kan dom inte göra hela falköping till en laglig knarkbur

Nejtack! Ska ju flytta tillbaka dit efter sommaren :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Nejtack! Ska ju flytta tillbaka dit efter sommaren :@

vill du inte vara knarkare

det kanske är bättre att knarka o fördärva sin kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera