Aviseringar
Rensa alla

Glasögon


Ämnesstartare

Min ena båge gick av nyss, jag bara satt och skrev och så sa det krack så var den av, vad ska jag göra [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

haha tejpa fint tkr jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha tejpa fint tkr jag

Det gick, men du vill inte veta hur jävla svårt det är att tejpa någonting så litet när man inte ser ett skit heller.

Får väl gå till optikern imorgon [tired]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det gick, men du vill inte veta hur jävla svårt det är att tejpa någonting så litet när man inte ser ett skit heller.

vet det hårda livet som blind tro mig

men asså är det den lilla pluppen i ögonvrån som lossnat? det fixar de gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men asså är det den lilla pluppen i ögonvrån som lossnat? det fixar de gratis

Jag vet inte, själva bågen lossnade från glaset, kanske någon lite skruv som har lossnat eller så har dom slitits...


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag vet inte, själva bågen lossnade från glaset, kanske någon lite skruv som har lossnat eller så har dom slitits...

aha är de nya?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha är de nya?

Nej, 2 år, kanske lite äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

pluppen i ögonvrån som lossnat

Ser inte ut som om att den är av, ser inga skruvar som saknas eller något sådant.

Den gick av där, visar den sidan som fortfarande är hel.

Image


   
SvaraCitera

Speltidning:

Får väl gå till optikern imorgon [tired]

När jag hade Glasögon och de gick sönder var detta det enda alternativet, typ, ifall man inte kunde tänka sig tejp/lim som en permanent lösning. Hade typ 3 års garanti på mina, så det var gratis att reparera dem, tror inte det kostar så mycket annars...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finnen:

Hade typ 3 års garanti på mina, så det var gratis att reparera dem, tror inte det kostar så mycket annars...

Borde ha garanti kvar, ingen stor grej så dom fixar det säkert även utan garanti kvar.


   
SvaraCitera