Aviseringar
Rensa alla

Glasögon


Ämnesstartare

Jag har glasögon för att jag typ vet inte ersatt men jag typ ritar år två olika håll med ögonen eller något.
men min lärare började prata med mig om att hon tror att jag har ADHD för att jag har svårt att sitta stil och konsentrera mig och typ inlärningsfel..
ASSSÅÅÅÅ OMG. Är så jävls arg!
jag har inget fel heregud!
ville bara dela med mig av denna lila historien Hahaha


   
Citera

Anonymamjag:
Jag har glasögon för att jag typ vet inte ersatt men jag typ ritar år två olika håll med ögonen eller något.
men min lärare började prata med mig om att hon tror att jag har ADHD för att jag har svårt att sitta stil och konsentrera mig och typ inlärningsfel..
ASSSÅÅÅÅ OMG. Är så jävls arg!
jag har inget fel heregud!
ville bara dela med mig av denna lila historien Hahaha

Vilken klass går du i?


   
SvaraCitera

Dags för en ny synundersökning kanske


   
SvaraCitera

Anonymamjag:
Jag har glasögon för att jag typ vet inte ersatt men jag typ ritar år två olika håll med ögonen eller något.
men min lärare började prata med mig om att hon tror att jag har ADHD för att jag har svårt att sitta stil och konsentrera mig och typ inlärningsfel..
ASSSÅÅÅÅ OMG. Är så jävls arg!
jag har inget fel heregud!
ville bara dela med mig av denna lila historien Hahaha

jag förstod i princip 0 i det första.
som barn med ADHD har man inte inlärningssvårigheter. dock har man svårt att sitta still och koncentrera sig, vilket då visar mer åt ADD (fast i detta läget utan ilskan). din lärare kan inte säga att du har ADHD och säga det rakt ut utan att du har haft genomgångar, tagit texter eller över huvud taget haft i kontakt med Barn- och Ungdoms psykiatrin.

sen efter så ser jag att du har högt temperament vilket då motsvarar att du kan ha ADHD.
Alla har fel, till och med Beyoncé och Johnny Depp.


   
SvaraCitera

Förstod inte riktigt texten. Ursäkta om du ha dyslexi, men vet inte va jag ska säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:
Förstod inte riktigt texten. Ursäkta om du ha dyslexi, men vet inte va jag ska säga.

Förlåt för hur rörig texten blev


   
SvaraCitera

Anonymamjag:

Förlåt för hur rörig texten blev

Njemas problémas, det är sen länge vilat.


   
SvaraCitera

Jag skriker på läraren när han gör mig förbannad (ja jag ska föreställa en årskurs 9 elev)


   
SvaraCitera