Aviseringar
Rensa alla

Glasögonorm


Ämnesstartare

tycker det är hysteriskt roligt att ha glasögon och har vant mig vid åsynen av mig själv i mina bågar.


   
SvaraCitera

Dberorpå:

sluta klaga -.-

Dberorpå:

Mitt problem är liksom andras att jag inte kommer klara av att gå runt med ett par glajjor på stan, det ser inte OK ut

Snacka om ett j*vla I-lands problem alltså! [mad]


   
SvaraCitera

Hatade också mina linser, var dock bara tvingad till att ha dem när jag kör bil. Skaffade dock linser när jag insåg att min syn faktiskt sög. Skaffa linser om du absolut inte vill ha glasögon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Helt ärligt så bryr jag mig inte. (Du röstade på detta alternativ)
6.3% (1 st)

Träffade på en tjej i tåget föra veckan med skitfula glasögon men jag tyckte om henne, vi pratade typ hela vägen och jag skaffade hennes nr. Tyvärr bor hon typ flera 100 kilometer ifrån mig men annars liksom, glasögon är inte det första man tänker på direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt söta ansikte passar säkerligen i alla bågar. Tror dig inte när du säger tvärt om.


   
SvaraCitera

Dberorpå:

Passar ej i moderna glasögon

Bär omoderna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

sluta klaga -.- (Du röstade på detta alternativ)

Det är fett sexigt! [y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

asskönt..................

om man tycker om ett par rakblad i ögonen. nämen skämt åsido, kul att det funkar för nån iaf, för mig skaver de ba uti hellaskottan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att du ska använda dem så att du inte får ont i huvudet eller får försämrad syn. Synfel kan ju växa bort.


   
SvaraCitera

Dberorpå:

vill inte bära linser.

Varför inte? Jag har linser och det är inte alls jobbigt.

Dberorpå:

Hur kan folk som inte ser bra ut i glasögon börja se bra ut i dem?

Klippa håret kanske funkar


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

om man tycker om ett par rakblad i ögonen. nämen skämt åsido, kul att det funkar för nån iaf, för mig skaver de ba uti hellaskottan [blush]

Kan inte heller använda linser [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Kan inte heller använda linser [sad][blush]

🙁 provat typ alla olika sorter och linsvätskor?


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

🙁 provat typ alla olika sorter och linsvätskor?

Problemet är att jag inte får ut linsen, jag blinkar alldeles för mycket [n] Haha, låter ju helt crazy, men så var det i alla fall för några år sen när jag testade det.. Men funderar på att pröva igen, de sa att det oftast gick att träna ner blinkandet.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Dberorpå:

Helt ärligt så bryr jag mig inte. (Du röstade på detta alternativ)

Men det är trots allt inte världens undergång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

envitkossa:

Problemet är att jag inte får ut linsen, jag blinkar alldeles för mycket [n] Haha, låter ju helt crazy, men så var det i alla fall för några år sen när jag testade det.. Men funderar på att pröva igen, de sa att det oftast gick att träna ner blinkandet.

Det blir så i början, men man vänjer sig!


   
SvaraCitera