Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 12:43 Godast i tresmaksglassen? Jordgubb Vanilj Päron Bara tjocka äter glass [shake] Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 12:46 Emmelipemmeli:Päron (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 12:49 Emmelipemmeli:Vanilj (Du röstade på detta alternativ)Med färska hallon/blåbär eller jordgubbar
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 12:54 Emmelipemmeli:Jordgubb (Du röstade på detta alternativ)Men ångrade mig:Emmelipemmeli:Päron
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 12:58 Var tysen år sen jag åt den glassen, kommer inte ihåg Jag kan rekomendera Triumfs glass korkantkola eller kolakrokant eller vad fan den heter, gooood!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:01 Varför är jag så lättpåverkad? Fan nu måste jag äta glass...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:04 Emmelipemmeli:Vaniljdom andra smakar vidrigt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:15 Emmelipemmeli:Vanilj (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:16 Emmelipemmeli:Päron (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:16 Emmelipemmeli:Päron (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:23 Emmelipemmeli:Vanilj (Du röstade på detta alternativ)Men den glassen suger typ.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:31 fistforfight:Varför är jag så lättpåverkad? Fan nu måste jag äta glass...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:33 Emmelipemmeli:Bara tjocka äter glass (Du röstade på detta alternativ)Det fanns inget alternativ för de som inte vet.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:34 Emmelipemmeli:Jag fick nöja mig med vaniljglass plus att jag totalt failade med hallon jag skulle tina och ha till, lyckades göra dem till en varm kletig soppa...
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:44 fistforfight:Jag fick nöja mig med vaniljglass plus att jag totalt failade med hallon jag skulle tina och ha till, lyckades göra dem till en varm kletig soppa...ska nog äta glass jag med nu. Meningen var att jag skulle göra det när jag skapade tråden, men... min säng är så mycket gosigare än källargolvet
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:45 Emmelipemmeli:Päron (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:45 Emmelipemmeli:ska nog äta glass jag med nu. Meningen var att jag skulle göra det när jag skapade tråden, men... min säng är så mycket gosigare än källargolvet Du borde anställa en liten butler gärna en dvärg (because midgets are funny)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 13:58 fistforfight:Du borde anställa en liten butler gärna en dvärg (because midgets are funny)Hur lång är du?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Sep 2009, 14:00 Emmelipemmeli:Hur lång är du? 180 å jag tänker inte slava åt dig!