Aviseringar
Rensa alla

Glassen Pralin från Hemglass.


Ämnesstartare

NEMO:

okej:S lycka till med allt iaf!

m, tack. jag ska mailbomba dem tills de ger med sig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev till GB att de skulle återinföra Magnum Double Caramel när den försvann, men hände det något? Nej. Jag fick bara ett litet mail tillbaka där de förklarade att de varit tvugna att lämna plats åt andra glassar eller nå skit.

Har dock aldrig ätit glassen du snackar om tror jag, men som sagt tror jag inte ditt meddelande till dem leder till så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Jag skrev till GB att de skulle återinföra Magnum Double Caramel när den försvann, men hände det något? Nej. Jag fick bara ett litet mail tillbaka där de förklarade att de varit tvugna att lämna plats åt andra glassar eller nå skit.

attans. den tror jag att jag kommer ihåg. eller.. hm, det kanske var den med choklad istället för caramel.

PlatonicLove:

men som sagt tror jag inte ditt meddelande till dem leder till så mycket.

mailbombning! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Minns! Tyckte om den där rosa med strössel när jag var liten, den finns nu med. men är äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

den finns nu med

[chocked] var?!


   
SvaraCitera

_sofi:

Aldrig smakat. (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera

_sofi:

[chocked] var?!

hmmm... lite överallt, bla. i en triumfglassbutik, och på botaniska trädgårdens café i GBG. Och andra ställen. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

hmmm... lite överallt, bla. i en triumfglassbutik, och på botaniska trädgårdens café i GBG. Och andra ställen. 😀

säker på att den heter Pralin? typ hallonglass med choklad på, och så lite strössel.. eller ja, inte som vanligt strössel, men typ prick-strössel? [blush]

alltså, wtf om det är den. varför har ingen sagt det till mig tidigare :c


   
SvaraCitera

_sofi:

Bry? (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

_sofi:

säker på att den heter Pralin? typ hallonglass med choklad på, och så lite strössel.. eller ja, inte som vanligt strössel, men typ prick-strössel? [blush]

alltså, wtf om det är den. varför har ingen sagt det till mig tidigare :c

Neeeeeej. menar en rosa glass (med vanilj eller jordgubb inuti?) och som har karamellströssel på. Alltså inte choklad med strössel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Neeeeeej. menar en rosa glass (med vanilj eller jordgubb inuti?) och som har karamellströssel på. Alltså inte choklad med strössel.

men.

det här är inte okey [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

attans. den tror jag att jag kommer ihåg. eller.. hm, det kanske var den med choklad istället för caramel.

Det var liksom vanlig vaniljglass i mitten, sen på den var det ett tunt lager mörk choklad, sen kola och sen vanlig choklad på. Det var världens godaste glass typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

Äckligaste glassen, tur att den försvann (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

massa god.[zzz]

älskar 88an


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera