Aviseringar
Rensa alla

Glidmedel, woho! [party]


Ämnesstartare

Tjenare.

Jag och min flickvän tänkte testa analsex inom en viss tid.
Igår gick vi in på apoteket för att köpa glidmedel.
Vi gjorde ingen direkt efterforskning och hittade den här:

Klick - Glidmedel, vattenbaserat.

Bra! Tänkte vi. Kul o leka med.

Men, nu när jag läser på nätet så står det att silikonbaserat glidmedel är bättre för analsex än vattenbaserat glidmedel. Nu till frågan. Tror ni att det är så jättestor skillnad?


   
Citera
Ämnesetiketter

Uuuuh. Hellre smärta än glidmedel. Blä.
Förlåt, kunde inte svara på frågan, jag vet.


   
SvaraCitera

llooll:

Tror ni att det är så jättestor skillnad?

Vattenbaserat glidmedel är inte superbra. Däremot kan du kompensera och använda RIKLIGT med vattenbaserat glidmedel. Tänk på att eventuellt "fylla på" om det blir lite ... motstånd. Det krävs mindre silikonbaserat glidmedel för samma effekt, men vattenbaserat är helt okej.

Happy fucking!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, det tror jag inte.


   
SvaraCitera

Så omständigt det verkar, ofta det är värt mödan lix [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Så omständigt det verkar, ofta det är värt mödan lix [confused]

Inte så jättejobbigt egentligen, vi hade en konversation. Vi köpte glidmedel. Och nu tänkte vi testa.

Dessutom har jag inget bättre för mig och vill inte att det ska göra ont för henne, så varför inte skapa den här tråden?


   
SvaraCitera

llooll:

Inte så jättejobbigt egentligen, vi hade en konversation. Vi köpte glidmedel. Och nu tänkte vi testa.

Dessutom har jag inget bättre för mig och vill inte att det ska göra ont för henne, så varför inte skapa den här tråden?

Människor [zzz]


   
SvaraCitera

Den tjej som jag har regelbunden analsex med säger att för henne funkar Klick bäst, trots att det är vattenbaserat...


   
SvaraCitera

Det ska vara silicon eller olja... Vatten är skit! Blir trögt efter 5 min


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera