Aviseringar
Rensa alla

Globen, garderober osv?


Ämnesstartare

På fredag ska jag till Globen och se Simple Plan. Men hur funkar det med garderob, finns det ens?

Sen undrar jag (som aldrig varit på konsert) om det är nåt särskilt man ska tänka på? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte varit där, men det finns. Det måste finnas. Brukar kosta en liten slant, från tio till femtio spänn.

Tänk på att ta hand om dig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså grejen är att när det är insläpp kommer folk trycka på som djur. Så om du är där tidigt så borde du dumpa jackan nånstanns. För annars får du stå i kö i typ 15 minuter och du hamnar längst bak.

Bryr du dig inte om vart du hamnar så finns det garderober ja. Brukar kosta 20 spänn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, det låter bra.

Heheh jaa.. jo det kan ju behövas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Så om du är där tidigt så borde du dumpa jackan nånstanns.

Det går ju inte? Måste hänga in den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesterday:

Det går ju inte? Måste hänga in den!

Jo man kan gömma den ute. Gjorde alltid jag när jag var mindre. Om jag får säga så heheheeeeeee.
Nä men aa, annars kan väl mamma komma och hämta jackan lite innan. Alltså OM du bryr dig om vart du hamnar. Lite synd om du står långt fram men hamnar långt bak för du måste stå i kö till garderoben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Nä men aa, annars kan väl mamma komma och hämta jackan lite innan.

Lite svårt, vi far från Skellefteå för att se konserten 😛

Ååh, jag vill ju stå långt fram 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gissar att det kan bli väldigt jobbigt att stå där med en väska också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesterday:

Jag gissar att det kan bli väldigt jobbigt att stå där med en väska också?

Ja gud :O dont do it!
Häng upp jackan i garderoben du.

Alltså grejen är att, iaf när jag gick på sånna konserter så köade vi redan dagen innan och så. Och vis insläpp så är det så kaos! Alla trycker på som fan.
Så aa... men du ser ju bra fast du står långt bak. Jobbigt att hamna i mitten bara, då mosas man lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesterday:

Jag gissar att det kan bli väldigt jobbigt att stå där med en väska också?

Beror på. Kan inte tro att moshen är så himla vild, så en liten axelväska är nog inte ett såååå stort problem. Men helst ska du inte ha det. Du har ingen cool killkompis som kan hjälpa dig att komma längst fram?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Så aa... men du ser ju bra fast du står långt bak. Jobbigt att hamna i mitten bara, då mosas man lite.

Man kan ju tränga sig? 😀

Mawns:

Du har ingen cool killkompis som kan hjälpa dig att komma längst fram?

Nej vi är tre tjejer som far..från Skellefteå och vi känner ingen mer som ska dit 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesterday:

Man kan ju tränga sig? 😀

Det är precis det alla försöker göra. Går inte så bra. ;D Men aa kör hårt. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Det är precis det alla försöker göra. Går inte så bra. ;D Men aa kör hårt. 😀

Haha jaa men man måste ju försöka iaf... Men enligt ticnet så är det fortarande ledigt, så det verkar inte som att nån har köpt biljetter? Kommer alla för att köpa i dörren eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesterday:

Men enligt ticnet så är det fortarande ledigt, så det verkar inte som att nån har köpt biljetter? Kommer alla för att köpa i dörren eller vad?

Nä då är dom inte lika poppis längre då. x)


   
SvaraCitera