Aviseringar
Rensa alla

Glömde bort min flickvän på V day


Ämnesstartare

Nu känner jag mig lite ond [blush] Det var så att jag glömde bort att ringa eller träffa min tjej idag och tydligen var det alla hjärtors dag? Men jag visste inte om att det var det för jag brukar inte fira högtider för jag är inget höghus typ så jag visste inte, inte mitt fel liksom.
Men nu skickade hon ett meddelande och typ hintade att det var den här alla hjärtans dag igår typ och att hon aldrig fått något på den dagen och då blev jag lite olustig ställd eller vad det heter.

För övrigt: nån som vet hur man kan skaffa nån medicin mot mens på internet gratis typ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vadå MOT mens?

Köp inte konstiga hormonpreparat från internet, lär vara både olagligt och ohälsosamt.

Men det finns kanske något naturläkemedel mot mensvärk att köpa från någon hälsokostbutik, typ life.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon bryr sig är hon en tönt. Om det vore hennes födelsedag kan jag förstå besvikelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

födelsedag

shit, kom just på att den är nån gång i februari eller januari [blush] vad ska man ge som är billigt, typ ett mens paket mot hennes pms[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

eller januari

ILLAILLA!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]

ensamtypfredags:

vad ska man ge som är billigt, typ ett mens paket mot hennes pms[cute]

Roppar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

ILLAILLA!!

vem är det?

iddqd:

Roppar?

hur mycket blir det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

vem är det?

daah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

daah

låter som någon arab. återgå till topic plz[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

hur mycket blir det?

Vet inte, rätt mycket tror jag.


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

shit, kom just på att den är nån gång i februari eller januari [blush] vad ska man ge som är billigt, typ ett mens paket mot hennes pm

Skit lägg i lite tanka väl... ge henne nått fint i ställe 🙂 Ett fint halsband eller kanske en fin middag ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Vet inte, rätt mycket tror jag.

vad för nåt? kommer inte ihåg vad vi pratade om var ett tag sen [crazy]

Surina:

Skit lägg i lite tanka väl... ge henne nått fint i ställe 🙂 Ett fint halsband eller kanske en fin middag ?

jag är inte bra på att tänka, annars skulle jag vara rik säkert. men kanske om jag skaffar WoW åt henne? då kan hon farma åt mig när jag måste raida + att då blir det quality time i spelet istället för irl så slipper jag förlora 10 minuter att gå till hennes hus? win win

men ja, eller ett halsband. kan säkert hitta ett billigt på punktshop eller skicka räkningen till hennes mamma, hon brukar ändå ba betala allt som man lägger på hennes skrivbord typ tror att det är viktiga räkningar [crazy]
middag låter som för mycket arbete. måste ju hinna slappna av med lite tv innan det är dags att gå hem från hennes hus för att raida ju hm orkar inte vara där hela dagen ju


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

jag är inte bra på att tänka, annars skulle jag vara rik säkert. men kanske om jag skaffar WoW åt henne? då kan hon farma åt mig när jag måste raida + att då blir det quality time i spelet istället för irl så slipper jag förlora 10 minuter att gå till hennes hus? win win

Suck....skulle du vara min kille hade du varit dumpad nu...
Middag hur svårt är det att laga nått tillsammans?
Fyfan och du ska såklart betala själv!
Det är en självklarhet...
köp choklad till henne annars med ett fint kort som du själv har gjort.
Wow....du kännar inget om hon inte vill spela..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duktig idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Suck....skulle du vara min kille hade du varit dumpad nu...

det vet du inte

Surina:

Middag hur svårt är det att laga nått tillsammans?
Fyfan och du ska såklart betala själv!
Det är en självklarhet...
köp choklad till henne annars med ett fint kort som du själv har gjort.
Wow....du kännar inget om hon inte vill spela..

varför är det en självklarhet? hon gav mig sin gamla jävla harry potter bok i present till mig [mad] med ett fånigt rim som gick "abra kadabra, denna vill du ha va?" så varför ska jag lägga ut så mycket tanke på present till henne?

Surina:

Wow....du kännar inget om hon inte vill spela..

va? hon spelar inte wow men tänkte att jag kunde få ut något till mig själv också om jag ska slänga ut pengar på en present, då kan man lika gärna lägga pengarna på en present till en själv eller iaf båda. [blush]


   
SvaraCitera