Aviseringar
Rensa alla

Glömde bort min flickvän på V day


Ämnesstartare

alltså, lika mkt hon som är dålig om inte hon gjorde nåt för dig förutom bli sur för att du inte gjorde nåt.


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

varför är det en självklarhet? hon gav mig sin gamla jävla harry potter bok i present till mig [mad] med ett fånigt rim som gick "abra kadabra, denna vill du ha va?" så varför ska jag lägga ut så mycket tanke på present till henne?

Betyder det att du ska göra lika? För hon kanske får lite dålig samvete av det om du ger henne något fint ? då kanske du får något riktigt fint sen?
Min kille fick ju ett Xbox360 elit av mig.
wow du tänker enbart på dig själv ser jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Betyder det att du ska göra lika? För hon kanske får lite dålig samvete av det om du ger henne något fint ? då kanske du får något riktigt fint sen?
Min kille fick ju ett Xbox360 elit av mig.
wow du tänker enbart på dig själv ser jag

men ofta? du hade fått typ en 20:a majja för det? [surprised]
varför gjorde du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men fan jag visste ju inte att det var alla hjortrons dag liksom. ingen som någonsin köpt nåt till mig ju eller ens sagt att det ska komma en sån dag. hur ska jag veta om ingen säger nåt? vill man ha nåt får man fråga, och ibland får man på käften om frågan är störd [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch gillar inte alla hjärtans dag, man ska fixa hit och dit. Alla tjejer som är så yberbestämda ska ha nånting från sina killar hit och dit. Bättre att bara skippa skiten och fortsätta som vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

Men jag visste inte om att det var det för jag brukar inte fira högtider för jag är inget höghus

[smile]


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

men ofta? du hade fått typ en 20:a majja för det? [surprised]
varför gjorde du det?

För att jag ville ge honom nått stort..han blev glad ..nu glömmer han inga dagar alls längre XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamtypfredags:

vad för nåt? kommer inte ihåg vad vi pratade om var ett tag sen [crazy]

Roppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

För att jag ville ge honom nått stort..han blev glad ..nu glömmer han inga dagar alls längre XD

så gulligt [cry] jag vill också ha en snäll tjej[cute] jag kan inte berätta allt för hon kanske kollar här men jag bryr mig visst om henne, men hon slår mig och vill att jag ska göra saker som känns fel [cry]


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

så gulligt [cry] jag vill också ha en snäll tjej[cute] jag kan inte berätta allt för hon kanske kollar här men jag bryr mig visst om henne, men hon slår mig och vill att jag ska göra saker som känns fel [cry]

Säkert...hon är säkert snäll du behöver bara vara snäll mot henne också ... annars funkar det inte ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Säkert...hon är säkert snäll du behöver bara vara snäll mot henne också ... annars funkar det inte ..

men en fråga. ska man göra saaker i sängen som man inte känner sig bekväm att göra även fast hon vill det? tycker inte om att klä mig i cheer leader kläder för jag känner mig smutsig då [blush]


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

men en fråga. ska man göra saaker i sängen som man inte känner sig bekväm att göra även fast hon vill det? tycker inte om att klä mig i cheer leader kläder för jag känner mig smutsig då

Tror inte du gör det .... Och annars verkar du lite dum som inte är vuxen nog att sätta dig och prata med din tjej...
Suck du är en sån som ger killar dåligt ryckte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Surina:

Suck du är en sån som ger killar dåligt ryckte.

typiskt en tjej att ta en tjejs parti[tired]


   
SvaraCitera

ensamtypfredags:

typiskt en tjej att ta en tjejs parti

Fråga min kille också han har läst din text [confused]
Förlåt att jag är en tjej men jag förstår killar ganska väl....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste d-day [tard]


   
SvaraCitera