Aviseringar
Rensa alla

glömma en kille


Ämnesstartare

träffa en kille, vi höll på lite sen blev jag tyvärr kär, då passade han på att bli tillsammans med sitt ex så då blev jag ganska så förkrossad men jag är typen som kommer över killar på några minuter max en timme men med honom har det tagit veckor, jag kanske var kär på riktigt den här gången, jag vet inte men jag går på antiepressiva nu, fast är osäker på om antidepressiva verkligen hjälper för att glömma en händelse. Det är självklart inte bara han som är problemet, har länge haft problem med familjen men när det där hände var allt för jobbigt och svårt att hantera så försökte begå självmord. känns jävligt dumt att han skulle orsaka något sådant men hur i helvete ska jag göra för att glömma honom?


   
Citera

🙁 du är ej ensam, har varit i din situation & sympatiserar med dig.

Tycker du ska acceptera att du känner som du gör och ta det försiktigt. Livet är långt, han kommer inte vara med henne för evigt. Jobba på dig själv, lär dig att tycka om att vara utan honom eller någon annan (kille eller kompis). Men om du mår bättre av att ha folk omkring dig är det såklart inte fel att träffa så många du behöver och vill träffa. Försök bara kontrollera det så du inte utnyttjar alla substitut för mycket och gör saker du kanske senare kan ångra.

Ta det försiktigt och acceptera hur du känner. Försök att inte tänka på det som gör dig ledsen och fokusera på det som är viktigt och som du tycker om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:
🙁 du är ej ensam, har varit i din situation & sympatiserar med dig.

Tycker du ska acceptera att du känner som du gör och ta det försiktigt. Livet är långt, han kommer inte vara med henne för evigt. Jobba på dig själv, lär dig att tycka om att vara utan honom eller någon annan (kille eller kompis). Men om du mår bättre av att ha folk omkring dig är det såklart inte fel att träffa så många du behöver och vill träffa. Försök bara kontrollera det så du inte utnyttjar alla substitut för mycket och gör saker du kanske senare kan ångra.

Ta det försiktigt och acceptera hur du känner. Försök att inte tänka på det som gör dig ledsen och fokusera på det som är viktigt och som du tycker om.

Tack, ska verkligen försöka tänka på det. brukar skära mig nu för hålla mig lugn så jag inte gör något värre igen. Vet dock inte hur bra det är i längden heller. 


   
SvaraCitera

bearnaise:

Tack, ska verkligen försöka tänka på det. brukar skära mig nu för hålla mig lugn så jag inte gör något värre igen. Vet dock inte hur bra det är i längden heller. 

Förstår att man vill göra sådant men försök låt bli... Gå ut & ta en lång promenad om du mår dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta:

Förstår att man vill göra sådant men försök låt bli... Gå ut & ta en lång promenad om du mår dåligt

Tack!


   
SvaraCitera

bearnaise:

Tack!

np
kram


   
SvaraCitera