Aviseringar
Rensa alla

Glömma mr.drömpojke?


Ämnesstartare

öööhh. hur fan glömmer man en kille? Öh, jaa. man slutar prata med personen, tänker inte på honom, osv osv...

Meeen. denna personen har jag inte pratat med på ett år nu, jag kan ändå inte glömma honom. Jag har alltså inte sett/träffat/pratat med honom på ett år. Kommer jag nånsin kunna glömma?! Hur gör maaan?! Det slutat alltid med att jag tänker på honom, och vill ha honom.. och det är ju omöjligt.

Så ni kloka människor, hur gör man?!


   
Citera

build a bridge and get over it


   
SvaraCitera

Du kommer nog aldrig glömma honom förens du hittar någon bättre.


   
SvaraCitera

Jag kan inte glömma en tjej jag såg för sex år sedan. Och jag såg henne bara bakifrån, har fortfarande inte sett något som är i närheten av så sexigt.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

ag kan inte glömma en tjej jag såg för sex år sedan. Och jag såg henne bara bakifrån, har fortfarande inte sett något som är i närheten av så sexigt.

Gul kjol?


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Jag kan inte glömma en tjej jag såg för sex år sedan. Och jag såg henne bara bakifrån, har fortfarande inte sett något som är i närheten av så sexigt.

Samma här men dock så var det bara 4 år sen![blush]


   
SvaraCitera

går ej


   
SvaraCitera

passaro:

Gul kjol?

[y]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

emery:

Du kommer nog aldrig glömma honom förens du hittar någon bättre.

Jobbigt om det inte finns någon bättre


   
SvaraCitera

Sheriffen:

[y]

HAHAHA


   
SvaraCitera

kebu12:

Jobbigt om det inte finns någon bättre

Finns alltid. För man förändras själv, folk passar en bättre vid olika stadier i livet så.


   
SvaraCitera

Man glömmer med tiden.


   
SvaraCitera

emery:

Finns alltid. För man förändras själv, folk passar en bättre vid olika stadier i livet så.

Okej. Du har säkert rätt


   
SvaraCitera

hur kmre sig att ni inte pratar om han är drömpojken?[shake]
jag menar man vill ju ändå, någonstans, att Dröm"pojken" ska prata med en... Annars ere ju lix vem somhelst då man inte känner människor man inet pratar med[rolleyes]


   
SvaraCitera