Aviseringar
Rensa alla

glömma saker som man blivit tvingad att lära sig


Ämnesstartare

går det??          jag måste göra det för jag vill inte kunna dom totalt efterblivna sakerna som jag blivit tvingad att lära mig


   
Citera
Ämnesstartare

Japp. Men krävs nog lite jobb.


   
SvaraCitera

ennie:
går det??          jag måste göra det för jag vill inte kunna dom totalt efterblivna sakerna som jag blivit tvingad att lära mig

Menar du saker som ett beteende eller att kunna utföra något, typ baka bullar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Menar du saker som ett beteende eller att kunna utföra något, typ sy? 

fakta saker mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk på annat så kanske du glömmer med tiden


   
SvaraCitera

ennie:

fakta saker mest.

Men det är väl bara bra att kunna saker? Eller? Jag skulle vilja veta allt om allt, i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Men det är väl bara bra att kunna saker? Eller? Jag skulle vilja veta allt om allt, i alla fall.

nej inte om någon tvingar en att lära sig det för att den tror att man är efterbliven. då vill man bara dö om man måste kunna det.


   
SvaraCitera

ennie:

nej inte om någon tvingar en att lära sig det för att den tror att man är efterbliven. då vill man bara dö om man måste kunna det.

Men vad är det för saker om jag får fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan:

Men vad är det för saker om jag får fråga?

typ tvinga en att lära sig massa ord genom att säga att man är dålig, saker om hur världen är
jag vill inte veta det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som jag inte vill veta det för det är på ett så nervärderande sätt... är jag konstig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lobotomi, är dock inget att rekommendera då det "skadar" mycket mer av hjärnan... Annars vet jag inte så mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det försvinner kanske när du blir äldre, men att ta bort saker ur minnet bara sådär är nog svårt. Försök att inte tänka på det kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske går sluta tänka på det? eller glömma om man låtsas att man inte vet tillräckligt länge? eller glömma när man dör i bästa fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte att jag gick med på att pottränas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Minns inte att jag gick med på att pottränas

nee men det är ju ändå sånt man måste lära sig
men egentligen borde alla barn lära sig saker för att dom vill och tycker om hur dom vuxna är kanske?


   
SvaraCitera