Aviseringar
Rensa alla

Glömt beställa studentmössa...


Ämnesstartare

Har haft mina tankar på så mycket annat så idag när jag gick till skolan kom jag på att jag glömt att beställa min studentmössa..

Man kan beställa dem nu också men då får jag beställa direkt via abc-gruppen, och då kan jag inte få den fina mössan med läderskärm som alla mina kompisar ska ha :(:(:(:(:((:(:(

På en väldigt dålig dag är sånt här nästan hjärtslitande, jag vill inte vara den fula på min student!

Såå. få mig nu att förstå att mössan inte är det viktigaste, och övertala mig om att man ska ha den klassiska plastskärmen 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Men va vafan. Läderskärm? Vad gay.


   
SvaraCitera

Onödigt att göra så stor grej av det, du kommer säkert vara fin hur som helst [smile]
Jag hade inte ens en mössa när jag tog studenten, fastän alla andra hade det.


   
SvaraCitera

Hur kan man komma på sånt nu?[tard]


   
SvaraCitera

w/e
köpte inte heller i skoln p.g.a ett dåligt val.


   
SvaraCitera

sux 2 b u


   
SvaraCitera

tog den med plastskärm, tyckte den var lite sniggare[y]

Dold text: å tänkte på min stackars mamma som skulle betala skiten sen


   
SvaraCitera

Human:

På en väldigt dålig dag är sånt här nästan hjärtslitande, jag vill inte vara den fula på min student!

jag sket i att beställa mössa

det ordnar sig, det är itne mössan som är viktig, dessutom sliper du lägga ut en jävla massa pengar på en skitgrej du bara ska ha på dig en enda dag och spilla vin på [rolleyes]
kring studenten så är det så sjukt mycket grejer som kostar pengar, var sjysst mot dina föräldrar 🙂


   
SvaraCitera

Jag ätnker inte ha någon mössa. Så himla onödig grej.


   
SvaraCitera

Om du bryr dig i mer än 4 sekunder den dagen du väl ska gå ut så lär du ju inte vara nöjd med dina prioriteringar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera