Aviseringar
Rensa alla

glor mycket på andra tjejer...?


Ämnesstartare

hej, jag och min tjej har nu vart tillsammans  i 1 år typ och vi har lite problem som vi skulle vilja ha hjälp med. 
sen jag o hon blev tillsammans  har  hon klagat på att jag glor mycket  på andra tjejer vilket jag inte har någon  aning  om o när jaa säger emot o att jag inte gör det så blir hon jävligt  sur. 
min fråga då,  
vad kan jag göra  för att hon inte ska tänka på att jag gör det när jag själv inte tycker  det?

tacksam för svar! 


   
Citera

Jag tror att hon är lätt svartsjuk bara. Prova att prata med henne varför hon blir så lätt svartsjuk. Ber om ursäkt om inte det var till nån hjälp.


   
SvaraCitera

Humm.... fråga henne ( nästa gång hon tar upp det ) typ "hur det ser ut" när du glor och varför du skulle glo när du redan har en så underbar tjej som henne ( om du nu tycker det ) och försök liksom säga emot. Finns enligt mig inte så mycket att göra. Kanske överdrivet "icke glo" på andra men det blir ju jäklarns jobbig när man inte får har blicken som sveper förbi någon annan. 


   
SvaraCitera

hon är väl ett control freak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon säger att jaa vrider på huvudet  o kollar när någon går förbi, o jag har berrätta  för  henne  att man ser det med ögonvrån  o då kan man inte stå emot  o man måste  se vem det  är.  hon gör samma sak men jag lägger ej märke till det + plus att hon går ut o sätter sig på krogen med någon tjejkompis men när jaa sett henne efter de att hon gått ut så sitter hon med killar runt bordet o ja får ej prata med ngn tjej o gör ej det....

va ska jaa göra?


   
SvaraCitera
Kudhos

Hon låter galen. Om du inte trivs med hennes kontrollbehov så är det bara att gå. 


   
SvaraCitera

sluta glo då!! tjejer kan inte rå för att de är snygga 


   
SvaraCitera

Sluta kolla.
Det är lite som när min kompis var tillsammans med en kille och var medlem på hot or not och badoo och snackade med andra killar. 


   
SvaraCitera

Har din flickvän crazy eyes och är beroende av att ha kontroll?


   
SvaraCitera

Doop snogg:
sluta glo då!! tjejer kan inte rå för att de är snygga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaximusPrime:
Har din flickvän crazy eyes och är beroende av att ha kontroll?

neej tror inte  hon är så men ändå lite kanske... 


   
SvaraCitera
time
 time

Om min pojk/flickvän hade sagt åt mig att jag inte får titta på andra eller prata med andra samtidigt som han eller hon tyckt att det varit fullständigt okej att göra det själv hade jag gjort slut typ igår. Men det är bara jag. Tumme upp


   
SvaraCitera