Aviseringar
Rensa alla

goa porrstjärnor


isola:

aka ställer upp på det mesta? [crazy]

Ja men utan verka besvärad, hon gör det för att hon har knäppa preferenser och gillar att göra lita udda skit, hon verkar mer tycka det är kul, gillar liksom inte att se någon jävla tjeckisk tjackhora som tvingas göra en massa saker mot sin vilja.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Ja men utan verka besvärad, hon gör det för att hon har knäppa preferenser och gillar att göra lita udda skit, hon verkar mer tycka det är kul, gillar liksom inte att se någon jävla tjeckisk tjackhora som tvingas göra en massa saker mot sin vilja.

fint.. porrmoralisten [love]

kan inte en enda porrstjärna lul


   
SvaraCitera

Lounge fact:

fint.. porrmoralisten [love]

Nja egentligen inte, jag kan se riktigt uppfuckad (hehe) skit också, kanske inte för att jag tänder på det utan mer för att folks preferenser är intressanta. Tycker bara Gianna är jävligt skön och avslappnad. [crazy]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Ja men utan verka besvärad, hon gör det för att hon har knäppa preferenser och gillar att göra lita udda skit, hon verkar mer tycka det är kul, gillar liksom inte att se någon jävla tjeckisk tjackhora som tvingas göra en massa saker mot sin vilja.

Har för mig att hon var med i någon film också.
"Piranah" Tror jag det var.
Hennes ben blir avtuggade om jag inte minns fel[tard]


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Har för mig att hon var med i någon film också.
"Piranah" Tror jag det var.
Hennes ben blir avtuggade om jag inte minns fel[tard]

Nice [love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Nintendo:

Gillar du Glee? Han har gjort en porrparodi på det [cool]

Ja, har sett några ggr. Glee alltså. Ihhh så spännande, har nu skickat förfrågan [blush][blush]


   
SvaraCitera

isola:

Ihhh så spännande, har nu skickat förfrågan

Busigt!! Han är ganska snygg [blush] Hans son är jätteful, tyvärr [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Busigt!! Han är ganska snygg [blush] Hans son är jätteful, tyvärr [sad]

Men man måste nog göra så när man är omgiven av manliga porrstjärnor hela tiden - välja en ful fru.
Hur gammal är sonen?


   
SvaraCitera

isola:

Hur gammal är sonen?

Fyller 19 i år, tror jag [blush] Tänkte att någon av oss Dold text: (eller ja du, jag har ju Tobbish) kunde ta och säkra arvtagaren till porrimperiumet och bli rik och sen ta hand om de andra som ej får en rik porrson som man!!


   
SvaraCitera

Nintendo:

Dold text:

Ska se vad jag kan ordna [blush] Du introducerade mig ju trots allt i porrvärlden, så inte mer än rätt kanske.


   
SvaraCitera