Aviseringar
Rensa alla

Goblins eller Worgen ?


Ämnesstartare

Nu snart kommer det nya Cataclysm om jag undrar bara lite av nyfikenhet vilken av dom nya raserna du ska/skulle välja spela.

wow.jpg


   
Citera

Surina:

Worgen (Du röstade på detta alternativ)

Negrow [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Negrow

Vet XD finns massor med såna 😛 kommer inte ihåg alla dock


   
SvaraCitera

Surina:

Vet XD

^^


   
SvaraCitera

Surina:

Goblins (Du röstade på detta alternativ)

Inte för att jag tycker de är så mycket coolare eller något. Men jag är så lost som alliance att jag inte skulle orka lära mig spelet från det hållet! Det ska vara för worgens skull då... möjligtvis!


   
SvaraCitera

hatar mainstreamkrafset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Inte för att jag tycker de är så mycket coolare eller något. Men jag är så lost som alliance att jag inte skulle orka lära mig spelet från det hållet! Det ska vara för worgens skull då... möjligtvis!

Hehehe 🙂 Jo men Worgen är grymt coola tycker jag iaf, dock får jag inte testa dom på en gång .... alla som jag ska spela med vill köra goblins så det blir goblin :S


   
SvaraCitera

Surina:

Hehehe 🙂 Jo men Worgen är grymt coola tycker jag iaf, dock får jag inte testa dom på en gång .... alla som jag ska spela med vill köra goblins så det blir goblin :S

Elakt av dem! Gör en imba-worgen och spöa alla du skulle spelat med? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Elakt av dem! Gör en imba-worgen och spöa alla du skulle spelat med?

Hahaha! Skulle vara fett kul att göra 😀


   
SvaraCitera

Surina:

Hahaha! Skulle vara fett kul att göra 😀

Ja! Du kan ju göra en i smyg i alla fall! Nu när det går att ha karaktärer från båda sidor på samma server! No one has to know! [blush][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

No one has to know

Precis ;D!


   
SvaraCitera

Trollz mon


   
SvaraCitera

Goblins... Gröna gnomes med långa öron.
Worgen... Coola vargsnubbar.
Dessutom kör man Ally, så om det blir att köra någon av dem seriöst, blir det worgen.
Kommer dock testa goblins också antar jag [crazy]


   
SvaraCitera

Surina:

Worgen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Zsasz

Netherlick:

Negrow

Och så droppar dem "Melon Juice" och "Snapvine Watermelon" [rolleyes]
Och de nya Worgen Mobsen i Cataclysm ska droppa kyckling av någon anledning, för att inte tala om att dem är slavar.. Undra vem som kom undan med det konceptet.. [crazy]


   
SvaraCitera