Aviseringar
Rensa alla

God afton UM!


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Henke. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar när vi var frihetskämpar i Afrika. Strypsexkillen var bästa prickskyttten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stryktipskillen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Apa, toa, mamma runkar, hitler äter bajs.

[bigsmile]

Rymdpirat:

Hej Henke. [love]

Rymdpirat:

Saknar när vi var frihetskämpar i Afrika. Strypsexkillen var bästa prickskyttten.

Shh, jag vill vara anonym! [no-no] Du har ett helt awesome nick och en underbar avatar, men jag har tyvärr ingen aning om vem du är. Det är smickrande, men på samma gång lite läskigt, att du vet vad jag heter och att vi tydligen har kämpat vid varandras sida i Afrika. Jag kommer inte ihåg det här sista, men det betyder förstås inte att det inte har hänt.

Dåren:

stryktipskillen

Borde ha tagit det nicket istället, det nuvarande känns smutsigt och doftar förmodligen uppmärksamhetshoreri. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

Shh, jag vill vara anonym!

Sorry.

Strypsexkillen:

Jag kommer inte ihåg det här sista, men det betyder förstås inte att det inte har hänt.

Hoppades att det skulle avslöja vem jag var. [sad] All Cyborg009-onani på IRCen osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Hoppades att det skulle avslöja vem jag var. [sad] All Cyborg009-onani på IRCen osv.

God afton! Varför sitter en snygging som du hemma och ugglar framför datorn en lördagskväll? (Jag hade mina aningar om att du kunde vara en viss herre med bra film- och litteratursmak. Nu är jag rätt säker på jag hade rätt.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevligt, minsann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

Nils Oscar

[cheers]

S3ON:

spetsad med vodka tough. [party]

är det nån ny smak eller [crazy] (syftar på att du ej kan stava though [mad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

God afton! Varför sitter en snygging som du hemma och ugglar framför datorn en lördagskväll? (Jag hade mina aningar om att du kunde vara en viss herre med bra film- och litteratursmak. Nu är jag rätt säker på jag hade rätt.)

Sitter här med två tyska couchsurfers och väntar in vänner för utgång. [blush] Ugglar ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Trevligt, minsann

Tyst med dig ditt kommunistkräk till juggepatrask! Ut med hela skiten ba! [mad] Har läst ett par böcker av Chomsky nu och kommer förmodligen leta reda på fler snart. Den mannen är riktigt jävla skarp och hänsynslöst logisk i sin kritik mot USAs utrikespolitik, Israels svinerier osv. -- riktigt intressant läsning, helt enkelt!

Tickstart:

[cheers]

Riktigt gott öl! Blev helt frälst av den för ett par veckor sedan...

Rymdpirat:

Sitter här med två tyska couchsurfers och väntar in vänner för utgång. [blush] Ugglar ej.

Mmmm, klart du ska ut... [sad] Själv sitter man lika ensam som igår. Det enda sällskapet jag har är en skara dystra tankar, lite nötter och mörk choklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

Riktigt gott öl! Blev helt frälst av den för ett par veckor sedan...

yep, nils oscar är good shit
gotta catch'em all!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

Har läst ett par böcker av Chomsky nu och kommer förmodligen leta reda på fler snart

Mycket angenämt att höra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

Mmmm, klart du ska ut... Själv sitter man lika ensam som igår. Det enda sällskapet jag har är en skara dystra tankar, lite nötter och mörk choklad.

Skulle inte banga på lite nötter iofs.

Strypsexkillen:

riktigt intressant läsning, helt enkelt!

Ja, Chomsky är fin. Gillar hur han dissar sina fans hela tiden också så fort någon försöker sätta honom på piedestal. Mysfarbror. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Strypsexkillen:

P.S. Hur gör man för att inte verka läskig, tråkig och kall i sociala sammanhang egentligen? Jag känner mig helt socialt missanpassad.

eftersträva precis rätt doftnyans av världsvan kosmopolit


   
SvaraCitera