Aviseringar
Rensa alla

God jul och gott nytt år alla fina ungdomar!


Kudhos

God jul och gott nytt år! Du kommer vara saknad, ärke-gif-nemesis. Men vi kommer vänta; BZOGC.gif

tills du kommer tillbaka med alla historier att berätta.

Då blir det 

YCzMI.gif

för fulla rullar! Och sen få se alla coola djur som du tar bild på så kommer vi alla sitta helt

Aouil.gif

Ha så kul nu! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:
hoppas att du får mitt, så nödvändiga paket, som behövs för resan ifråga. nej, tänker inte säga trevlig resa osv än wöö 

Tror det har kommit, har fått en avi men måste ba hämta ut det :)) Gör det imörgön!

mynona:
Ha en trevlig resa (originell jul!) Vanligen hade jag tyckt att jul- och nyårshälsning var för tidigt, men eftersom du ska resa bort får du mitt första: "God jul och gott nytt år!"

Tack! Vilken ära att få din första jul- och nyårshälsning!! 

Storchen84:

So... jul och nyår i afrika alltså?Shockerad Jag har varken jul- eller nyårskänsla, men dom flesta andra har det, så jag måste fråga dig... blir inte det... jobbigt att inte fira jul och/eller nyår med släkt och/eller vänner?

Hjärta

Jajamän! Tycker bara det känns bra faktiskt 🙂 Kul och spännande! Jag är ingen julmänniska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
God jul och gott nytt år! Du kommer vara saknad, ärke-gif-nemesis. Men vi kommer vänta; BZOGC.gif

tills du kommer tillbaka med alla historier att berätta.

Då blir det 

YCzMI.gif

för fulla rullar! Och sen få se alla coola djur som du tar bild på så kommer vi alla sitta helt

Aouil.gif

Ha så kul nu! Hjärta

haha, mongo!

SunRoseS:
God jul! Tycker alla här på UM är så snälla och trevliga! :)G

Vad bra! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Tror det har kommit, har fått en avi men måste ba hämta ut det :)) Gör det imörgön!

najs. tejpade som faaaaan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: gif

GHGAHAHAHAHAHAHH HAAH HAAAAHHAHAHAHAH tack, du gjorde min kvällHjärta

Fingerprints: Jag är ingen julmänniska

Ahhh men dååå förstår jagGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

Storchen84:

GHGAHAHAHAHAHAHH HAAH HAAAAHHAHAHAHAH tack, du gjorde min kvällHjärta

d7TBk.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

d7TBk.gif

Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Var försiktig därborta!!! Klappa inte lejon hur söta de än är. Akta dig för spindlar. Hoppas du får jättemånga fina nya vänner och en helt underbar upplevelse. Jag ska försöka att inte ha sönder röstningstråden med rage om hur alla går off topic. God jul och gott nytt år (hoppas 2014 innebär att vi träffas fler gånger än vad vi gjorde i år) Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, god jul och gott nytt år! Ha det så himla trevligt och posta fina bilder när du kommer tillbaka Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God jul på dig själv,  om du inte blir bästa moderator i den där omröstningen så bör alla avgå. Känner dig redo inför resan?


   
SvaraCitera

Gott jul och goda nya året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååh, fina fingerprints! hoppas verkligen att du får det helt underbart där, att det blir en berikande och riktigt häftig upplevelse och att du kommer tillbaka och känner dig sådär härligt pånyttfödd som en kan göra. tusen lycka till-kramar och massor av julhälsningar från snoret till dig Hjärta du kommer vara saknad på um när du är borta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas du får det roligt Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Nog för att jag är beredd att hålla med dig till hundra procent men hallå Ledsen

dazed: om du inte blir bästa moderator i den där omröstningen så bör alla avgå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God jul och gott nytt år! 

Men alltså, tänkte på en grej. Över 2 veckor.. Brukar inte sådana där volontärresor till Afrika vara i flera månader? Känner en som var borta i 6 månader Söt

Hade lätt dragit på en sådan och slitit som ett djur om d var gratis Rodnar 

Ja, alltså om jag fick resan betald, o.s.v. 


   
SvaraCitera