Aviseringar
Rensa alla

God morgon


Ämnesstartare

Hur har ni det? Jag fann en rabattkupong som går ut idag så jag ska pipa iväg i vårsolen och handla så snart jag käkat upp min banan och borstat tänderna.. Man måste ju passa på när man kan krama ur lite stålar ur företagen liksom.  Vågar jag ha vårjacka på mig? Jag ska inte gå långt. Nej jag kör på det säkra och tar min vinterjacka med små guldfärgfläckar på.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Haha den där jäkla få kontakttaggen.... men nu passar den iaf. Kontakta mig via tråden.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

HEJ ISOLA! Jag har det bra. Ska dock städa hela dagen. Men om man dansar samtidigt till hög musik blir det helt ok kul.

Älskar rabattkuponger. Vart går den? 


   
SvaraCitera
höna

Skapa en jäääääävla blogg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Skapa en jäääääävla blogg

Du skulle läst den. Varje dag.

24/7:

HEJ ISOLA! Jag har det bra. Ska dock städa hela dagen. Men om man dansar samtidigt till hög musik blir det helt ok kul.

Älskar rabattkuponger. Vart går den? 

Låter tråkigt, men man känner sig så tillfreds efteråt!
Apoteket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit vaken i två timmar men inte fått ett skit gjort! Det känns bra.  

Ska nog duscha och sen ta en promenad. Sen kanske äta något och så plugga lite. 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

isola
Låter tråkigt, men man känner sig så tillfreds efteråt!
Apoteket!

Ja, sedan kommer jag vara så nöjd! 
Åh, det är ett väldigt bra ställe att ha rabattkupong på. Hoppas du hittar något bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Ja, sedan kommer jag vara så nöjd! 
Åh, det är ett väldigt bra ställe att ha rabattkupong på. Hoppas du hittar något bra. 

Ja, och fått ett träningspass! Brukar tänka att städning är minst lika mycket träning som gym om man städar ordentligt.
Ja! Allt är så dyrt där så den passar bra. Hudkrämer, deo och fan och hans moster är ju så mycket dyrare än i andra affärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag har varit vaken i två timmar men inte fått ett skit gjort! Det känns bra.  

Ska nog duscha och sen ta en promenad. Sen kanske äta något och så plugga lite. 

Ähhh men det är ju lördag

Duktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morrrrrrn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har det bra även om jag är lite trött. laddar upp med kaffe för att ta tag i vardagsbestyren.

skulle inte ha vårjacka än iallafall, fast här blåser det sjukt mycket så även om det är 8-9 grader känns det som typ 3 🙁


   
SvaraCitera