Aviseringar
Rensa alla

god morgon


Ämnesstartare

amsi:

kissa på dom

dagens tips

🙁

FruLiten:

vågade en gång inte gå på toa för det stod massa tuffa killar utanför toan
jag kissade på mig
allting blev mycket värre.

Hjärta, min första dag @förskolan kissade jag på mig själv pga hittade inte till toan och vågade aldrig fråga någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

är inte så mycket för tårta faktiskt. vad ska du på dina pannkakor?

är de jobbiga? har inte lyckats ta in att jag bara har två år kvar. 

Nej just det, det har du sagt förut. Keso och blåbärssylt tror jag, och så blir det nog en å annan med jordgubbssylt.

Ja, hemskt jobbiga. Tycker om typ fyra, de resterande 26 står jag knappt ut med. Usch. Nej det har gått skitfort, har alltid känt att jag har koll på allt och vet vad jag vill göra men nu när jag strax måste fatta något beslut känns det jätterörigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

usch. ta ett test, så vet du! vad är det för krydda? gillar popcorn med smör. 

vad kul!
min klass är inte lika livlig som min högstadieklass, men alla ställer upp för varandra och de flesta är rätt schysta. några snackar skit om mig för att jag umgås med klassens enda kille, men det får de gärna göra. v

Lika bra kanske, så vet man liksom!
Popcorn med smör är riktigt gott, gillar de färdigpoppade man köper på affären med cheddarsmak också, men de luktar ganska illa.
Jag är inte säker på vad det är för krydda, de poppas på en biograf i närheten och fraktas till biografen jag jobbar på.

En klass blir lite som en familj. Fy, det är ju bara bra att någon är med den ensamma killen! Vi hade tre killar i min klass, varav två höll ihop och var gangstrar och den ensamma hängde med oss tjejer! Skitsnack tror jag tyvärr finns över. allt.


   
SvaraCitera
höna

Ska jobba, sen hem å göra lasagne å äta den. ska testa med zucchini ist för pastaplattor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Ska hitta ett par skor och sen åka in till tebjudning med vänner.

hurdana skor?

kukoxo:

🙁

Hjärta, min första dag @förskolan kissade jag på mig själv pga hittade inte till toan och vågade aldrig fråga någon

bajsade på mig på sommardagis och gick med det i trosorna i flera timmar. de andra barnen sa att dt luktade bajs. när min mamma kom dit fick hon torka av mig. fattar inte hur fröknarna inte kunde märka det. hade trosor med små katter på, minns det.

FruLiten:

Lika bra kanske, så vet man liksom!
Popcorn med smör är riktigt gott, gillar de färdigpoppade man köper på affären med cheddarsmak också, men de luktar ganska illa.
Jag är inte säker på vad det är för krydda, de poppas på en biograf i närheten och fraktas till biografen jag jobbar på.

En klass blir lite som en familj. Fy, det är ju bara bra att någon är med den ensamma killen! Vi hade tre killar i min klass, varav två höll ihop och var gangstrar och den ensamma hängde med oss tjejer! Skitsnack tror jag tyvärr finns över. allt.

precis! ja, de är skitgoda! 

först vi typ tio stycken, men sen började vi vara mer ensamma eftersom de är rätt tråkiga och snackar skit om några för att de är blyga. gillar honom jättemycket. han är hemskt rolig. 

nöbby:

Nej just det, det har du sagt förut. Keso och blåbärssylt tror jag, och så blir det nog en å annan med jordgubbssylt.

Ja, hemskt jobbiga. Tycker om typ fyra, de resterande 26 står jag knappt ut med. Usch. Nej det har gått skitfort, har alltid känt att jag har koll på allt och vet vad jag vill göra men nu när jag strax måste fatta något beslut känns det jätterörigt.

fan vad irriterande, men det är inte långt kvar nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Ska jobba, sen hem å göra lasagne å äta den. ska testa med zucchini ist för pastaplattor. 

hur länge jobbar du? vill också ha lasange.


   
SvaraCitera
höna

amsi:

hur länge jobbar du? vill också ha lasange.

Jag jobbar ba fem timmar idag, till kl 4 wöö. Gör!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Jag jobbar ba fem timmar idag, till kl 4 wöö. Gör!

skönt! ska äta skolmat istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill hitta med liten klack, men ska gå i gamla stan och vara i stan hela dagen (+har inga småklackade), så blir platta bruna. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: precis! ja, de är skitgoda! 

först vi typ tio stycken, men sen började vi vara mer ensamma eftersom de är rätt tråkiga och snackar skit om några för att de är blyga. gillar honom jättemycket. han är hemskt rolig.

hade en tjej i min klass som alltid var ensam och såg lite annorlunda ut, hon sysslade med cosplay och gick oftast i sina egna tankar. Tyckte hon var lite konstig, sen när man började snacka med henne och lära känna henne var hon riktigt rolig och snäll. 
Tycker konstig är ganska bra egenskap, jag är också ganska konstig brukar min pojkvän säga, jag tror också du är konstig. På ett bra sätt så klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska på "möte" med min mentor sen ska jag dra till stan med min kompisar. Tur att jag fick en sån sen tid annars hade jag dött 🙁 


   
SvaraCitera
penja

Jag är ickså jättekissnödig men jag orkar inte kliva upp ur min säng. 


   
SvaraCitera
höna

amsi:

skönt! ska äta skolmat istället. 

Har ni bra skolmat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur har ni det? är trött. sov lagom men ändå lite för lite inatt. Får se om jag sover en liten stund till innan jobbet.

vad gör ni? levlar min paladin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vaknade som vanligt med smärta. denna gången i magen. ska ringa till socialen sen ska jag ta en lång promenad på ca 3 timmar. senare på kvällen blir det fenerbache vs arsenal. 

förövrigt så är skolmat gott.


   
SvaraCitera