Aviseringar
Rensa alla

god morgon


Ämnesstartare

ritade ett kort till min mormor. lyssnar på the smiths, dricker kaffe och vågar inte gå ut ur mitt rum för alla är arga på mig. 

vad gör ni? hur mår ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Åhh kaffe! Ska också göra mig en koppHjärta visste att det var nåt som saknades! Jag väntar på mitt ägg som kokar.


   
SvaraCitera

Ska till havet mår skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
Ska till havet mår skit

varför mår du skit? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Åhh kaffe! Ska också göra mig en koppHjärta visste att det var nåt som saknades! Jag väntar på mitt ägg som kokar.

dricker du det svart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker undvika att bli dubbbelsjuk o förbereder mig mentalt för att ta tag i ett  inlämnings arbete o mår så där okej mycket neutralt 


   
SvaraCitera

amsi: varför mår du skit? 🙁

mår bra nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid. Oavsett

amsi:

dricker du det svart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är de arga? 

Jag mår ganska bra. Ska snart äta glass, ska bara vänta på att den fryst klart. Och så ska jag göra chokladsås till, tror jag. 

Har idag: tittat på Doctor Who. Pimplat kaffe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade nyss. Eller vaknade för tre timmar sen och för fem timmar sen men somnade om. Skönt att sova dock. Ska äta frukost och dricka kaffe och sen ska jag träna. Ska nog plugga lite också och sen tror jag att jag ska iväg med mina polare och gå på barnkalas fast med öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

mår bra nu

ska du till havet?

Knegaren:
Alltid. Oavsett

bra

Nintendo:
Varför är de arga? 

Jag mår ganska bra. Ska snart äta glass, ska bara vänta på att den fryst klart. Och så ska jag göra chokladsås till, tror jag. 

Har idag: tittat på Doctor Who. Pimplat kaffe.

för att de sa till mig att jag alltid var sur, elak och negativ och kommer att vara sådan när jag är gammal också, och så retades de som om de var tre år gamla med orden 'nanananananana'. jag sa att jag inte alls var elak och att jag inte gillade att de 'skämtade' över saker som gör mig ledsen, och jag blev arg. jag får inte bli arg eller säga ifrån så nu är de arga och utesluter mig. 
vad är det för glass?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Vaknade nyss. Eller vaknade för tre timmar sen och för fem timmar sen men somnade om. Skönt att sova dock. Ska äta frukost och dricka kaffe och sen ska jag träna. Ska nog plugga lite också och sen tror jag att jag ska iväg med mina polare och gå på barnkalas fast med öl.

vad pluggar du? satan jag skulle ju träna idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är på jobbet. Brygger kaffe. Ska träna om cirka 90 minuter och sedan ska jag äta något tjockt, dra hem och bänka mig framför TVn och CL i fotboll. Dricka någon öl och äta lite godis till det. Sedan ska jag nog läsa lite.

Summerar min dag rätt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vad pluggar du?

Pluggar datavetenskap och ska läsa på lite inför en tenta i algoritmer samt pilla på en slutrapport i en kurs om matematisk modellering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: för att de sa till mig att jag alltid var sur, elak och negativ och kommer att vara sådan när jag är gammal också, och så retades de som om de var tre år gamla med orden 'nanananananana'. jag sa att jag inte alls var elak och att jag inte gillade att de 'skämtade' över saker som gör mig ledsen, och jag blev arg. jag får inte bli arg eller säga ifrån så nu är de arga och utesluter mig. 
vad är det för glass?

Vilket otrevligt beteende av dem. Barnsligt. 
Hallonglass gjord på kvarg!


   
SvaraCitera