Aviseringar
Rensa alla

God morgon på er! 🙂


Ämnesstartare

sunrise-110505884497.jpeg

Sovit gott? Har ni några planer för lördagen, vad ska ni göra för något?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lägga mig, först och främst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon, ska skaffa id kort idag. Annars så händer det nog inte så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska städa, hämta pastakatt, göra nått med henne och i eftermiddag ska vi till en annan kompis och ha filmkväll 

och äta habanero!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: hämta pastakatt, göra nått med henne och i eftermiddag ska vi till en annan kompis och ha filmkväll och äta habanero!!!

Låter härligt! Tumme upp

schim: Ska städa

Mindre härligt...men det måste göras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Lägga mig, först och främst.

God natt isf. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska du göra Razor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fira min morfars födelsedag, dra hem och baka pizza, sen fira en kompis födelsedag


   
SvaraCitera

Absolut ingenting.


   
SvaraCitera

Morron! Jag ska kanske åka och köpa lite kläder och kanske ett par skor... behöver köra en bit för att göra't, så kanske inte orkar... 

schim: Vad ska du göra Razor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fortfarande sömnig och trött. Vill gå och lägga mig igen. Planen är att plugga och ta det lugnt. Sen blir det bio ikväll. Hade dock hellre gått och lagt mig igen, tbh. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Sen blir det bio ikväll

oh, vad ska du se? jag hittar aldrig något att se på bio men har varit sugen på det ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gomorron gomorron! Idag ska jag läsa biologi men sedan blir det inte så mycket mer. Blir eventuellt en lugn jogg på eftermiddagen om jag känner för det. Glad


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Plugga hela dagen tills en vän kommer och sover över då vi ska kolla på serier Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

oh, vad ska du se? jag hittar aldrig något att se på bio men har varit sugen på det ett tag.

Jag ska bara se hobbiten! funderar dock på att se the imitation game också och kanske boyhood. har knappt koll på vad som finns att se. 


   
SvaraCitera