Aviseringar
Rensa alla

God morgon'rå!!


Ämnesstartare

Vad ska ni göra idag?
Jag ska försöka vara produktiv. Skrev ned en lista på saker som behövs uträttas och utan att behöva tänka efter skrev jag tio punkter. En bestod dock av "Messa Charlotte", och nu har jag gjort det, så nu kan jag bocka av den. Man måste skriva lätta grejer också så att man ser lite avbockningar fort.

Det är bara Storchen, undertecknad, Ganon och någon som kallar sig blöjpojken68 online nu. Hoppas att ni andra sover sött som små änglar med sängarna fulla av sällskapsdjur.

Igår fastnade jag framför Outsiders. Först om avsnittet och furries och sedan om ångest och BDD, som ju är en ångestsjukdom. Käre värld. Kände igen mig i mycket och blev lite ledsen. Klickade bort den och kollade på ett annat, jätteinspirerande avsnitt istället.

Vad brukar ni göra åt er mensvärk? Utom att ta piller. Har ingen värmedyna i närheten. Lillkatt brukar dock kunna vara värmedyna om jag borstar henne i utbyte.

I alla fall.
GOD MORGONNNNNNN


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

davvelito:

så vaknade du också!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle sagt gomorron ifall det inte vore så att jag inte är inloggad eller vaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

så vaknade du också!!!!

Godermorgon [party]

Japp jag steg upp vid 05.33!!

Jag ska jobba, införskaffa mig dubbdäck till cykel och spela innebandy idag. Woop Woop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

skulle sagt gomorron ifall det inte vore så att jag inte är inloggad eller vaken

Du skulle ha loggat in lite tidigare, men gomörron på dig.

davvelito:

Jag ska jobba, införskaffa mig dubbdäck till cykel och spela innebandy idag. Woop Woop

Cyklar du på vintern också? Inte för att det är vinter nu, men tänkte pga dubbdäck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jobba, och kanske på intervju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hoppas att ni andra sover sött som små änglar med sängarna fulla av sällskapsdjur.

[love] Gjorde det!


   
SvaraCitera

tänkte försöka bli klar med min hemtenta
eventuellt träna också

isola:

Vad brukar ni göra åt er mensvärk? Utom att ta piller. Har ingen värmedyna i närheten. Lillkatt brukar dock kunna vara värmedyna om jag borstar henne i utbyte.

brukade värma vatten och hälla i petflaskor och använda


   
SvaraCitera
höna

sov som 1 ful ängel utan sällskapsdjur.

idag ska jag kanske städa mitt rum klart och typ gå med i handelsanställdas förbund igen. råkade glömma betala massa räkningar oops.

det var väl det.


   
SvaraCitera

Ska hålla i min första Ellen-träff. Kommer att bli grymt. Men först måste jag väl klä på mig och sådant otroligt energikrävande.

Brukar mest bara gnälla och lida när det kommer till mensvärk och värktabletter inte hjälpt. Ligger i soffan med filt och ber Åtta hämta massa saker åt mig. Te och fjärkontrollen, till exempel.


   
SvaraCitera
mynona

God morgon. Idag väntar jag ett viktigt mail ang nästa termin och så snart det kommer ska jag vidta åtgärder; jag ska lägga till sista finputsningen vid läxan och sedan posta den; och så ska jag packa inför fredag och ringa J.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

a hålla i min första Ellen-träff. Komm

det låter fint! är allan för pojkar?

mynona:

och ringa J.

är det din bf, eller hur var det?

Alltså kan ni tänka er......... jag somnade [cry][cry][cry] betalade dock räkningar först


   
SvaraCitera

isola:

det låter fint! är allan för pojkar?

Precis!


   
SvaraCitera
mynona

isola:

är det din bf, eller hur var det?

Det har jag varken hävdat eller påstått. Jag har sagt att jag får oerhört mycket ut av J. Dessutom är detta J.E inte J.O. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Precis!

sådana möten får ej tjejer hålla?


   
SvaraCitera